Har dere alle bestemt navn eller snevret det ned til noen forslag?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Vi sliter max. Finner ingen jentenavn vi liker veldig godt begge to. Helt håpløst! Har sikkert liste på 15 navn men klarer ikke velge.

Har forsøkt:
- bruke navnet over noen dager når vi snakker sammen
- loddtrekning
- sette poeng på navnet.

Kommer ingen vei.
Har dere kommet noen vei?
 
Sliter vi også...

Men vi har to av navna på lista vår som vi stadig faller tilbake på å bruke til/om ham i magen... Så jeg går vel i grunnen ut i fra at det blir et av de to. Men vi får se, vi får se! Jammen ikke lett å velge. Så lure ting dere har gjort, kanskje vi også skal trekke lodd og sette poeng for å få mer følelsen av hva vi vil :)
 
Vår tulle ska hete Kine Victoria :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nope, navn er kjempe vanskelig!!! Føler det blir en del diskusjoner rundt det. Eneste jeg har fått igjennom er at det skal kun være ett navn. Men vi har også 2 som vi faller litt tilbake på, men er langt fra sikker.
 
Vår lille gutt skal hete Casper:) storesøster og pappa'n har bestemt d:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Haha! Måtte le litt nå! Våres gutt skal hete Victor!!!! :p
Rart at det er så få av dem i Norge og allikevel 3 stk på samme tråd inne på et forum som liker det navnet best på gutt!? :p
 
Me har og bestemt oss - Emre skal vår lille prins hete :)
 
Haha! Måtte le litt nå! Våres gutt skal hete Victor!!!! :p
Rart at det er så få av dem i Norge og allikevel 3 stk på samme tråd inne på et forum som liker det navnet best på gutt!? :p

Oi, ja da blir det kanskje noen andre Victor'er rundt omkring men nå er det bare du som får brukt det av oss her inne da siden vi andre skal ha jente.

Vi har tenkt på Victoria siden det er jenteversjonen og ikke minst at det betyr seier. Virkelig en seier for oss at hun i det hele tatt blir til men blir ikke 100 % fornøyd.

Liljevanilje: Har tenkt på Sophia også. Det er kjempe fint!

Kunne ønske vi kunne oppkalle etter noen!
 
Vi har ikke bestemt oss enda. Har noen navn vi står mellom. Regner med vi bestemmer oss på føden etter han er født. :)
 
Morsomt med Victor ja, vi har faktisk hatt Viktor med K på vår liste, men er ikke blant de mest populære for oss nå. Er nok et navn på vei oppover nå, passer nok med alderen på navnet.
 
Vi har også en lang liste, med hver vår favoritt. Jeg har ikke så lyst på det han liker best fordi det ligger på navnetoppen, men han er ikke helt fornøyd med min favoritt heller... Mulig vi bare må ta et annet fra lista også. Noen flere som har tenkt på Magnus eller Sigve?
 
Ja, Viktor er på lista her i hus også (oppkalling). Men liste og liste.. Vi blir ikke enige, har min liste og hans liste, og det er ingen fellestrekk. Ender vel kanskje med et navn langt nede på 20ende plass før ingen av oss bruker vetorett :-/
Veldig vanskelig, men føler at det er litt min tur å velge siden førstemann er oppkalt etter hans bestefar..
 
Nå har vi bestemt oss! :)
Vi stod først mellom 5 navn, så snevret vi det ned til tre navn, og så ned til to navn.
Vi hadde bestemt oss for en tid tilbake, men så ombestemte storesøster seg igjen, og ville ha det andre navnet.
Men jeg hadde jo blitt vant til det andre navnet allerede, og det virket som om sambo også syntes best om det.
Da tenkte jeg at vi kan jo se hvilket navn som passer best til henne, når vi ser henne.
Men selv om storesøster ombestemte seg, var det brått greit med navnet jeg er blitt vant til likevel.
Hun var visst litt bekymret for hun likte visst å kalle seg noe som liknet på det navnet på skolen av og til.
Samtidig var det jo det navnet hun foreslo, og som hun likte aller best i begynnelsen! :)
Så nå tror jeg vi har landet på det, men venter med å si noe til vi vet 200%.
Storesøster skal få veto rett, så vi får se om hun er 100% sikker på navnevalget når lillesøster er født! :)
 
Lillesøster skal hete Selma <3

Det var jentenavnet vårt også. Kanskje Selma Emilie/ Selma Louise. :)
Liker det godt + at oldemoren til mannen het Selma. :) Koselig å oppkalle etter noen om de er det verdig. ;)
Det ble en babygutt denne gangen og det er ikke helt det samme med Arne'r og Kåre'r som alternativene er om vi skal kalt han opp etter noe slekt. Bestefar het Harry ... ;) Haha...

Tror vi går for vårt eget! ;)
 
Back
Topp