Har den kommende babyen søsken?

Jeg har tre store barn som vil være 13,12 og 9 når dette barnet kommer. Om jeg får kvalme etc vil de nok raskt skjønne at det er noe på gang. :rolleyes: Vi får bare ta det som det kommer, men vi venter nok så lenge vi kan. ;)
 
Er det noen her som har planer om hvordan dere vil avsløre dette for de kommende søsknene?

Her så BF i en tilfeldig kommentar at hversin godtepose med godreri, og så tutt oppi, hadde vært kult :) likte tanken. Mine er jo 6 og 4år, og hans er 12, de vil forstå det :)
 
Lille frøet vil få en storesøster som er 15 mnd eldre enn seg noen som har like tette barn som vil komme med litt støttende ord for en overveldet mor?
 
22mnd mellom de to jeg har, det gikk fint. Ble mye bleier i en periode, travelt, men alt gikk seg fint til :D herlig å ha de så tette, ser også at de har enorm glede av hverandre :)
 
Lille gull får en storebror som akkurat vil være fylt 5 og ei storesøster som fyller 7år :)
 
Storebror vil være nesten 3 år når babyen kommer :)
 
Storesøster er 2 år.
Kommer ikke til å snakke om det før magen evt blir stor.
 
To søstre en som er 3 og en som er 10☺️
 
Storebror på 6 år:) Han vil få vite det bare vi har bikket 12 uker, hvis det går bra❤️
 
Den i magen får tre søsken storebror på 13 og søstre på 12 og 7 når babyen kommer!

Ser det var noen som lurte på to tette, mellom mine to eldste er det ca 11 mnd! :happy::hilarious: Det gikk så fint så, mye jobb noen år, men helt utrolig hvor mye glede de har av hverandre! ❤️
 
Har fire fra før. De blir J17, G15, J12 og J9 neste år.

Læng sia sist. Og de jeg har fra før fikk jeg ganske tett innpå hverandre. De hadd alltid noen å leike med. Bli litt rart å ikke ha de sånn der her gangen.
Blir en liten attpåklatt.
 
Back
Topp