Har den kommende babyen søsken?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Har en sønn på ca 14 mnd fra før, han skjønner nok ikke så mye uansett;)

Jo noe vil han forstå. Her var storesøster 1 år og 9 mnd når jeg fortalte om at mamma har baby i magen. Vi snakket mye om det. Hun forstod en del så etterhvert vil han nok også forstå

Jo noe vil han forstå. Her var storesøster 1 år og 9 mnd når jeg fortalte om at mamma har baby i magen. Vi snakket mye om det. Hun forstod en del så etterhvert vil han nok også forstå
Det kan jo være. Blir lenge til i så fall, for han kan ikke kommunisere mer enn mamma og pappa ;) så vil nok være langt på vei før det blir aktuelt p si noe.

Vi har begge barn fra tidligere forhold som er født samme år. Så da blir det en storebror på 12 år og en storesøster på 12 år. Kjekke barnevakter :happy:

Storebror på 11, storesøster på 8 og storebror på 1 år :)
Minste er under 2 år når baby kommer

Storesøster blir over 3,5 år når nestemann kjem. Har ikkje snakka om det, men tenker at me ventar ei god stund med nyheiten☺

Her får lille spire ei storesøster på 6 år når hen blir født. Tenker jeg vil vente til oul før vi forteller det. Ettersom hun er så interessert i Barbie for tiden har jeg kjøpt henne ei Barbie med baby i magen. Tror hun kommer til å bli ganske overraska.

2 storebrødre som maser masse på at mamma skal ha en baby til :hilarious: de er 6 og snart 8 år. Skal fortelle dem det når vi har vært på ultralyd i uke 9+2, 19. September :cat::Heartred

En storebror som vil være nesten to år, litt usikker på hvor mye han kommer til å skjønne

Back
Topp