Har den kommende babyen søsken?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
Ja! To brødre 8 og 5 og ei søster 3. Venter så lenge som mulig. Helst til ul viser at alt er bra. Men får nok fort mage! Så blir før jeg blir avslørt :chicken:

Så moro med flere flergangsmødre, har selv tre fra før og synes det er bittelitt skummelt at vi nå venter nummer fire liksom :smiley-ashamed004
 
Storesøster vil være 3år når lille kommer. Kommer ikke til å fortelle henne før vi har passer 12 uker, for hun kan ikke holde på hemmeligheter...
Hun har gått rundt i hele dag og fortalt pappaen om gaven vi har kjøpt til han i forbindelse med farsdagen i morgen :hilarious: Enda godt hun bare har snakket om genseren vi kjøpte og ikke babytøyet som han skal få i gave i morgen, sammen med en positiv test :smiley-ashamed004 og så er det bra at pappaen ikke alltid er så god på å tolke det frøkna sier :hilarious:

Haha, så søt hun er da :love7
 
4 storesøsken her :Heartred Forteller på morgen 22.des.

Oi så spennende med nummer 5 :) Sprekt. Føler meg passelig gal som venter nummer fire liksom :happy090
 
Lille mageboer er nummer 4 i rekka
 
Lille mageboer er nummer 4 i rekka

Er koselig med mange barn, og koselig for de å ha mange søsken❤️.
Har selv vokst opp med 3 eldre søsken, og er så glad for det :)
 
“3 store” og en attpåklatt :Heartred Får se om det blir noe av dette. Tomt på tul om tirsdag. Fått ny time 20.nov...:nailbiting:

Ah, masse lykke til :smiley-angelic001
 
Har ei på 2 år fra før av, hun vil være ca 2 år og 9 mnd når nestemann kommer. Veldig spent på den overgangen, selv om jeg tror overgangen fra 2-3 var størst :)
 
Har ei som blir 2 i april. Ønsker veldig et søsken til henne :Heartred
 
Vi har en på 14 måneder. Det blir spennende å se ham som storebror!
 
To barn fra før på 2 og 4 år :) Skal fortelle når magen begynner å bli stor :)
 
Har en gutt som nettopp fylte 6. Som vi har alle gledet oss til at han skal bli storebror❤️ Han får vite det i en av pakkene sine på juleaften, sammen med svigermor og svigerbror!
 
Samme her :) Har gutter på 10 og 5, så det blir jo passe lenge mellom dem her da. De gleder seg masse!

Høres veldig fint ut med 5 år mellom :) Våre gutter er 3 og 1, så det blir nesten 2 år mellom hver av våre. men siden de er så små blir vi ikke å fortelle til dem før etter ultralyd :)
 
Back
Topp