Har de vært syke enda?

Kvikklunsjen

Forelsket i forumet
Har julibarna deres vært syke enda?
Jenta mi ble smittet av storebror forrige uke og hadde oppkast et par ganger, samt feber og forskjølelse. Var både til lege og legevakt, men det må bare gå over av seg selv. Nå har det gitt seg heldigvis, men dessverre har hun fått ekstremt mye slim i halsen. Har kastet opp slim 4 ganger i dag.. Har snakket med legevakten igjen (vi er snart på fornavn), og de anbefalte å prøve slimløsende. Krysser fingrene for at det hjelper.. Ellers er hun i god form da, smiler og pludrer og sover godt. Så allmenntilstanden er bra heldigvis. Håper det går fort over!
Er så fælt når de små er syke..

Jenta mi var syk for 1 mnd siden med luftveisinfeksjon så måtte gå på antibiotika i 7 dager
Var 2 uke uten noe søvn og hun spiste nesten ingenting på 2 uker siden hun ble syk 1 uke før vi fikk antibiotika kuren :-/

Her har han vært forkjøla med ørebetennelse og antibiotika kur.. Ikke gøy i hele tatt!

Omgangssyken på så små må jo være fælt. Håper vi slepper å få det i hus enda.

Ja, William har vært skikkelig snørrete 2 ganger og en av de med feber på natten! Ellers håper jeg han holder seg frisk til han har blitt litt eldre ;)

Ja. Hun hadde vannkopper for 2 uker siden. Fikk feber og spist dårlig :/ og masse kløing :(

Har hatt feber i 3 dager men legevakten sa at det var ingenting gale :P utenom har han ikke vært syk :)

Vi er på 3 runden med forkjølelse, akkurat ferdig med feber og ser ut som om han nå er på bedringens vei :)

Her har lille vært snørrete siden dag 1... O_o Hørt det kan ha en sammenheng med matallergi, men det blir kanskje bare synsing. Må fjerne snørr fra nesa flere ganger om dagen! Men hun har aldri vært ordentlig syk med feber og sånn, så håper vi slipper det på ei stund enda..

Her har lille vært snørrete siden dag 1... O_o Hørt det kan ha en sammenheng med matallergi, men det blir kanskje bare synsing. Må fjerne snørr fra nesa flere ganger om dagen! Men hun har aldri vært ordentlig syk med feber og sånn, så håper vi slipper det på ei stund enda..
Det er mi og :o nesesugeren er flittig brukt her for å si det sånn :O

Har gått over til å fjerne med q-tips vi, for hun ble så fryktelig sint hver gang den nesesugeren kom fram..!
Smart om hun ikke liker den. Her storgliser mi når den blir tatt frem. Rare jenta :p virker som hun synes det er deilig når snørret blir borte. Bruker saltvannssray først :)

Smart om hun ikke liker den. Her storgliser mi når den blir tatt frem. Rare jenta :p virker som hun synes det er deilig når snørret blir borte. Bruker saltvannssray først :)

Det samme har skjedd her - "endelig kommer q-tipen fram" :P ligger der helt rolig og bare venter på å bli kvitt det ekle snørret!

Forkjølet, vannkopper, diare i nesten 2 uker og feber.

Her har han hvert tett i nesa siden han ble født, ble bedre når vi kuttet melka men fortsatt stort sett tett i nesa.

Her har han hvert tett i nesa siden han ble født, ble bedre når vi kuttet melka men fortsatt stort sett tett i nesa.

Ja, samme her egentlig! Det er litt bedre enn før vi kutta melk, men jeg håper jo hun slipper å være snørrete fram til allergien evt gir seg?? O_o

Ja, samme her egentlig! Det er litt bedre enn før vi kutta melk, men jeg håper jo hun slipper å være snørrete fram til allergien evt gir seg?? O_o

Jeg har egentlig blitt så vant til det at jeg ikke tenker over det jeg da :P men så er jeg kronisk tett i nesa og søstra er snørrete hele tia men vi har jo litt allergier alle sammen så kan jo henge sammen Hehe

Jeg har egentlig blitt så vant til det at jeg ikke tenker over det jeg da :P men så er jeg kronisk tett i nesa og søstra er snørrete hele tia men vi har jo litt allergier alle sammen så kan jo henge sammen Hehe

Hehe, ja det kan jo hende :P her er det litt krise hvis vi ikke fjerner snørret før natta, så jeg håper det minker litt med tida i alle fall!

Hehe, ja det kan jo hende :P her er det litt krise hvis vi ikke fjerner snørret før natta, så jeg håper det minker litt med tida i alle fall!

Akkurat nå er han så ille at vi fikk bricanyl hos legen i dag. Men så er han jo fortsatt ikke helt i slag etter siste runde med feber og kraftig forkjølelse. Vi får satse på at det roer seg etter hvert for de små da :)

Back
Topp