Til andre mennesker de ikke ser så ofte eller fremmede?
Det har mini her begynnt med nå :/ klorer seg fast
Det har mini her begynnt med nå :/ klorer seg fast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bare bare det der :/Jepp. Skriker til... :/
Merker det er de samme tingene her jaHos oss startet det for 3-4 uker siden, men er nok spesielt hvis han er trøtt eller akkurat har våknet.
Hykgråt et par ganger når han så farfaren (ikke vært noe problem før og er tilbake til smil og go'lyder nå), studerer folk leeeeenge før han vurderer å smile til dem eller ikke.. Og hvis det ikke er helt ok, så må jeg hverfall ikke finne på å legge ham fra meg - da starter sirenen
Akkurat det gjør han ikke helt ennå, her. Ham bare snur seg bort for å se på noe annet - veldig demonstrativtMerker det er de samme tingene her jaå han snur seg bort vis de ser på han
gjemmer hodet inn i meg
Hehe de er herlige åAkkurat det gjør han ikke helt ennå, her. Ham bare snur seg bort for å se på noe annet - veldig demonstrativt
HohoHun er LIVREDD FOR svigermor
Ja, hun er skeptisk, men smiler ofte til fremmede. Så lenge de holder seg på avstand hehe.
Ja hehe. Ser dem ikke så ofte heller, er vel derforHoho![]()
Her er det tanten å onkelen på faren sin sideJa hehe. Ser dem ikke så ofte heller, er vel derfor! Min mor er stas da, gliser og sånn. Men vi sees oftere.
Hehe. Nei, det er santHer er det tanten å onkelen på faren sin sidemen han selv bare ler å sier at det ikke er noe rart
hahaha
Men er ikke rart de er skeptiske når dere ikke ser dem så ofte![]()
Det har en stor del å si jaHehe. Nei, det er santDet har mye å si. Men det er enkelte hun ikke er skeptisk til selvom hun har sett dem under 10 ganger siden fødsel. Tror utseendet også har litt å si.