Har de lært noen ord?

Mammahjertet

Elsker forumet
Har barna deres lært noen ord?

Snuppa mi har ikke det, hun bare babler ivei med forskjellige lyder. Nå i det siste er det så mange som spør om hun sier mamma osv så jeg har begynt å lure på om hun er sen, og om det isåfall er noe jeg kan gjøre for å lære henne å si feks mamma?

Derfor lurer jeg på hvordan det er med de andre mars-barna, kan de noen ord? Og når begynte eventuelt søsken å lære seg ord? :)
 
her går det i mamamamamamamama. dadadadadadadada han har nettopp funnet ut at han kan snakke HØYT!! føler jeg begynner å bli døv :(
 
Her er det ingen ord :) Men han babler heile dagen lang, så han har mykje på hjerte :)
 
her er det litt ord faktisk, men hun er jo kanskje litt større.. ble født nesten tre uker før tiden så fikk i februar.
-pappa kom først...;/
-deretter mamma
-hei
-bø
-der
-bom når hun faller..
 
Det går mye i mamamamam og papapap :)
Andre ting hun sier:
-der
-tittei
-nei (men ikke ja :p )
-nam
 
Tja, det er vel forsøk på noen små ord ihvertfall :p

- Mamamam
- Bahh-bahh-bahh (bank)
- Tahh-tahh-tahh (takk)
- Nam-nam-nam (mat)
- Dehh (hadet)
- Bilga-bilga (har ikke helt skjønt hva det er enda, men han sier det mye)

Jeg tror ikke jenta di er sen nei. Mange i barselgruppa mi som ikke sier ord enda, de bare babler uten noe mening. Søtt :D
 
Her går det i 'mamamam', 'gåh!' og diverse babyskravling ;) Har hørt tendenser til 'papapapa' ;)

Men hun forstår ordet 'kos' for når jeg spør om det legger hun hodet sitt inntil meg :)
 
Back
Topp