Har de fleste sagt det på jobb nå?

Jeg har ikke sagt noe.. Får meg liksom ikke til å si noe.. Tenker at det blir så mye spørsmål og greier. Men når magen begynner og synes, så må jeg jo si det :P egentlig så er det litt gøy å ikke si noe heller. Eneste som vet er kjæresten min.

Last edited:
13+1
Tenkte å vente en måneds tid..

fortalte i uke 6 til sjef og avd.leder, da jeg måtte ut av noe arbeid med engang. I realiteten går jeg 40%-50% stilling nå, og bare surfer på nett og soser rundt resten. Kommer til å si det til resten av gjengen rundt midten av mars, og dermed håper jeg å kunne ta opp alternativet om å gå på delvis permisjon pga manglende arbeid til meg. Er ikke sunt å sitte å stresse/kjede seg fordi man er til overs på jobben heller.... har legetime 15.mars så da blir det nok fart i sakene :)

Fortalte det dagen etter positiv test, til sjefen og dei 2 næraste kollegaene. Måtte det pga tilrettelegging, er mykje kjemisk som eg må unngå som kan skade fosteret, på jobben. Trur resten av kollegaene har forstått at eg er gravid sidan eg vart sjukemeldt 2 veker seinare og eg framleis er det, for sist gong var eg sjukemeldt heile graviditeten.. Men men :)

Jeg sa det til jobben forrige uke, da var jeg 13+1 :) sjefen fikk vite det, så fortalte jeg det til til teamleder og noen overhørte og skriker ut "HVA?! Er'u gravid?", og dermed visste hele kontoret det :woot:

Så hyggelig at det positive reaksjoner hos dere også. :D Permisjonen min er allerede bestemt og alt nå også og stillingen blir lyst ut 12 mars så nå håper jeg at alt går bra videre! Kollegene vet jo ingenting enda, men regner med at det blir en strøm av folk som kommer for å høre hva som skjer når de ser utlysningen. :P

Jeg sa det til jobben forrige uke, da var jeg 13+1 :) sjefen fikk vite det, så fortalte jeg det til til teamleder og noen overhørte og skriker ut "HVA?! Er'u gravid?", og dermed visste hele kontoret det :woot:

Hehe, ikke så vanskelig å få det med seg da! :p

Må nok si det til de andre neste uke ( uke 11 i dag). Fikk sykemelding i dag, har bare vært en hel dag på jobb denne uken for jeg er så ufattelig trett hele dagen.

Back
Topp