Vi har felles økonomi. Jeg er disponent over hans kontoer, så jeg overfører hans lønn til mine kontoer og betaler det som må betales og sparer det som kan spares
Det er tryggest, for å si det sånn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn her også .. Men betaler likt på huslån og forsikringer. Grunnen til at han betaler mer, er fordi han tjener mestFelles økonomi men hver vår bankkonto.Han betaler det aller meste da
![]()
Litt sånn her også... alle felleskontoer er i mitt navn. Vi er enige om at det er best at jeg tar kontroll på økonomien.Vi har felles økonomi. Jeg er disponent over hans kontoer, så jeg overfører hans lønn til mine kontoer og betaler det som må betales og sparer det som kan sparesDet er tryggest, for å si det sånn.
Litt sånn her også... alle felleskontoer er i mitt navn. Vi er enige om at det er best at jeg tar kontroll på økonomien.![]()
Helt likt her! Trives godt med å ha det sånnJa alt er felles! Alt puttes i samme pott, vi bruker samme bankkort og skattepengene deles på to og alt som kjøpes inn blir snakket om men vi får kjøpe oss det vi vil så lenge vi har råd![]()
Dere som får alt inn på samme konto. Hvordan gjør dere det?
Ja alt er felles! Alt puttes i samme pott, vi bruker samme bankkort og skattepengene deles på to og alt som kjøpes inn blir snakket om men vi får kjøpe oss det vi vil så lenge vi har råd![]()