har d skjedd noe?

cathrine2

Gift med forumet
har magene deres sunket eller slimproppen gått eller noe?? her har både magen sunket og proppen gått.. men syns d er litt tidlig enda, dessuten ligger knøtte i seteleie..[&:] håper han snur seg snart...

Nei, magen har ikke sunket og slimproppen er ennå intakt. Men jeg sliter med mye vondt imagen, hodet og er til tider svimmel. Håper inderlig at det ikke er en sv.f på gang. Kjenner at jeg er litt stresset ang dette for jeg vet ikke om jeg overreagerer eller ikke. Skal til legen neste torsdag, får høre hva han sier da.
Heldigvis er babyen veldig aktiv, veldig betryggende.

Her har heller ingen slimpropp gått,eller noen mage sunket....det blir vel snart får jeg da tro[:)]

Har proppen din gått 87alenemamma? Hvordan/hva skjedde da?
Min har ikke gått så vidt jeg har fått med meg iallefall.. [:)]

Magen har synket da.. HAr egentlig ikke merket det så veldig selv, men mange som har kommentert det. Også merker jeg at det har blitt større kul nede ved bukselinninga liksom.
Babyen har snudd seg, så hun ligger så stanger hodet sitt nedover i bekkenet, noe som ikke er spesiellt godt.. [&:]

Kjenner du noe spesiellt til at babyen ligger i seteleie eller?

Jeg har ikke merket noen av delene enda.
Magen min er lav, men det har den egentlig vært hele tiden.
Jeg trodde faktisk slimproppen min gikk når jeg var 17 uker på vei eller noe... Kom ut en klump på strl med en sviske eller noe. Det var en gulaktig slimgreie (sorry detaljer[:D])
Jeg fikk ganske panikk da, men jordmora bare avfeide meg og sa at det IKKE kunne være slimproppen så tidlig[:D]

ORIGINAL: Lisee
Kom ut en klump på strl med en sviske eller noe. Det var en gulaktig slimgreie (sorry detaljer[:D])

Oj hva var det som kom da da??

Var visst bare utflod, sa jordmor. Ikke uvanlig at den forandret konsistens når en var gravid. Jeg var ganske nervøs en stund, men jeg har jo ikke født enda så jeg får vel tro på henne[:D]

ORIGINAL: 87alenemamma

har magene deres sunket eller slimproppen gått eller noe?? her har både magen sunket og proppen gått.. men syns d er litt tidlig enda, dessuten ligger knøtte i seteleie..[&:] håper han snur seg snart...

Magen har nok sunket litt, men ikke noe videre masse.. Hvordan merket du at slimproppen gikk egentlig?

Magen min har heller ikke sunket, og har ikke merket noe til at slimproppen har gått. Men jeg har mye mer kynnere, til tider kan de ha ca.1 minutts mellomrom...
Jobber dere fortsatt?

Jeg ble 100& sykmeldt fra i går.. Pga bekkenløsningen.
Så nå kommer dagene bare til å bli enda mere laaange.. [;)]

Jeg er også 100% sykemeldt, regner med at januar blir forferdelig lang..

Jeg jobber 100% enda og går ut i permisjon 3 uker før (som man er nødt til). Har vært heldig og ikke hatt noen særlig plager. Merker at det er tungt nå og motivasjonen er laber... Men to og en halv uke til skal jeg klare [;)]

hei hei:)
magen har sunket litt men ingen slimpropp har gått her...
kanskje litt tidlig enda på meg...
men er så lei nå...vil bare at nurket skal komme[:D][:D]

Jeg jobber på aktiv sykmelding, så jobber bare 2 dager i uka nå med andre arbeidsoppgaver enn det jeg vanligvis gjør! Har bare 2 uker igjen til jeg går ut i permisjon, og synes det er deilig å være litt på jobb! Tror de 3 ukene før termin blir litt lange ja... og enda lenger blir det jo om man går på overtid!

hmmm er ikke sånn 100% sikker på dette med slimproppen.. var hos legen i dag hun sa d måtte nok være den ja.... en geleaktig stor klump... bare blank ikke noe blod spor... den bare lå der på papiret når jeg tørket meg[&:] ganske fast i konsistens alkkurat som en gele klump liksom.. ikke slimete å bløt som utflod..

hmmmmmmmm.......den har ikke gått til meg enda[8|]

Hos meg har magen sunket tror jeg, men ingen slimpropp har gått. Vet ikke hvordan/hvilken vei gutten ligger i magen. Sist gang hos legen lå den i sideleie, men det var i uke 32.. Skal på kontroll på tirsdag, så jeg er litt spent på om han har snudd seg..
Har vært 100% sykemeldt siden november engang. Ble for slitsomt og tungt på jobben.. Gleder meg veldig til å få ut denne krabaten!!!

Jeg ligger etter skalaen, magen har sunket og babyen snudde seg i går med hodet ned[;)] Var så rart for hele magen forsvant ut på siden da hun snudde seg og akkuratt da var jeg på UL hos legen min og vi så alt[:D]
Lo godt begge to da. Men det er mange uker igjen, så jeg vil ikke se noe til slimproppen enda[:'(]

Magen sank litt når babyen snudde seg med hodet ned like før jul. Og der har han blitt værende siden då. Trykker ganske intenst på blæra når eg sitter, springer på do, og ut kommer to små dråper.... Kan jo bli slitsomt ja. Men er stort sett berre koselig syns eg! [:D]
Slimpropp? Hm... har hørt om den, men ikkje sett noko til den enno. Har vel egentlig ikkje heilt kontroll på ka det er, men skjønner at det er nok seigt slimete noko ja som skal ut før fødselen... hehe, vi får vente og sjå!
Ellers så er eg sjukemeldt fram til permisjonen starter. Var til fysioterapeut med bekkenet mitt igår, og ho kunne ikkje skjønne at eg ikkje hadde meir vondt... var utrulig stiv i enkelte muskler visstnok... Er nok ein person som blir vandt til å han det vondt, og til slutt så legger eg ikkje merke til det. Har alltid vore plaga med ryggen så...
Ja ja, så lenge ein er ved godt mot så er allting bra! Det seier bestemora mi i allefall!
Vi snakkast jenter! Stå på! No er det snart vår måned!!!! [;)]

Det er jo det jeg lurer på nå da.....[&:]
Hadde noe brun utflod i går og litt i dag. Jeg håper ikke slimproppen har gått enda. Da tar det vel som oftest ikke mange dagene før fødselen er i gang. [&:]
Synes det er for tidlig enda, er jo over 1 mnd igjen!
Merker forresten veldig press i dag, lurer på om Nurket driver å fester seg...
Litt blanda følelser nå..... Hadde vært stas å vente 3 uker til i alle fall.

Jaja, jeg får bare vente og se[:)]

Back
Topp