har dåke bestemt dåke?

~knocked up~

Gift med forumet
Skal dåke vite kjønnet på den ordinære ultralyden?
me har visst det med dei to første, men siden me har en kvar no så vil me ikkje vite denne gangen, men kjenner samtidig eg har veldig lyst å vite.. hehe.. vanskelig avgjørelse:p
 
Skal definitivt vite det, er så spent at jeg skulle ønske jeg fikk vite det med graviditetstesten emoticon
 
Vi vil vite, mest fordi vi er nysgjerrige og for å kunne planlegge litt. Kjønn har ingen betydning ellers, alt er av interresse :-)
 
så klart kjønn har ingen betydning:) 
her er me vedig nysgjerrige, men no når me har ting til både gutt og jente treng me jo ikkje vite, og det er siste mann så hadde vært kjekt å prøve å ikkje vite kjønn, men kjenner nysgjerrigheten tar over snart.. hehe.. 
 
Jeg vil vite det!!!
 
Vi vil ikke vite det. Eller dvs jeg vil ikke vite det og da får ikke samboer heller vite det.he he
 
Vil gjerne vite det 
 
Vi vil vite det ;)
 
Hvis de kan se det, så vil vi vite det. Hvis de ikke kan se det, så får vi vente på 3D UL. Får vi ikke sett det da heller, ja, da tror jeg at je gforgår av nysgjerrighet! :-p
 
Vi vil vite det ja.. syns det er mest praktisk...
Alt vi har til baby fra før er lyseblått, så om det blir ei jente denne gangen så må vi på shopping ;)
 


mokika skrev:
Vi vil vite det ja.. syns det er mest praktisk...
Alt vi har til baby fra før er lyseblått, så om det blir ei jente denne gangen så må vi på shopping ;)



Sign. Må uansett kjøpe mass ull, da storebror er sommerbaby, men nøytrale klær er vanskelige å finne, så vil vite hva vi må handle:)
 
vi ønsker å vite.
 
Vi vil vite det. Mest fordi den kommende storesøsteren konsekvent omtaler babyen som "lillebror". Greit å forbrede henne i god tid hvis det blir lillesøster :) 
 
Vi vil veldig gjerne vite det, bl.a. slik at jeg kan planlegge litt med tanke på hvor mye vi kan bruke igjen osv... Men om det blir en tredje senere, så hadde det vært gøy å prøvd en gang uten å vite det.
 
Jeg vil vite, men mannen min vil ikke vite det denna gangen...Så han skal sitte på gangen, og jeg må prøve å holde kjeft fram til babyen kommer...
 
Vi vil vite kjønnet. Har to jenter fra før, hadde vært kosli om siste mann hadde blitt en gutt
 
Eg fomler frem og tilbake om å ikkje vite det og vill vite det.. Mannen vill ikkje vite det.
 
Jeg skal vite!!!! Så lenge de klarer å se det da!:) Men regner med at det går bra! Skal jo på en til Onsdag, også den ordinære. Da burde de kunne se det en av gangene:)
Sambo skal ikke vite....
 
Vi har visst det med de to første. Jeg føler at jeg får et litt annet forhold til babyen i magen når jeg vet kjønnet. Knytter et litt tettere bånd. Også er det jo veldig praktisk. Men det hadde jo vært veldig spennende å ikke vite....
 
Back
Topp