Har byttet avatar.

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Hei! Jeg har byttet avatar til ei lita frøken som henger opp ned, når noen quoter meg kommer den gamle avataren opp. Hvorfor det? Er det noe jeg har gjort feil?
ImageUploadedByBV Forum1409766664.392927.jpg

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Sånn har det vært helt siden i våres en gang. Ikke med deg da, siden du har byttet avatar først nå, men det er sånn på alle som har byttet avatar etter en av oppdateringene (jeg husker ikke helt hvilken).

Sånn har det vært helt siden i våres en gang. Ikke med deg da, siden du har byttet avatar først nå, men det er sånn på alle som har byttet avatar etter en av oppdateringene (jeg husker ikke helt hvilken).
Da er det kanskje på tide at dem får rettet på det? :p Jeg får heller ikke varsler lenger. Før sa telefonen "pling" hvis noen quota meg eller en av de andre tingene som jeg har haket av for at det skal plinge, men jeg må fysisk gå inn på påminnelser og oppdatere for å få de opp. Går heller ikke ann å tagge folk, det gikk også før... Og appen sier jo egentlig at det skal gå enda, men det gjør det ikke.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Her syntes jeg det skifter, om det er som huleboer sier, eller om det ser normalt ut. Andre ganger (fra appen) ser jeg andre brukere med mitt profilbilde. Jeg tror bare det er appen som er ustabil, mye rart som skjer der inne..

Back
Topp