Ja det er den ja, jeg er helt tullerusk, leter overalt etter denEr det den sjokoladen som ser ut som en appelsin? I såfall har de mange hermen ikke på tilbud da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er den ja, jeg er helt tullerusk, leter overalt etter denEr det den sjokoladen som ser ut som en appelsin? I såfall har de mange hermen ikke på tilbud da
Hahaha bra det er flere enn meg som har blitt hekta daEhm jeg har 8 igjen i skapetDet var 14..
Skal sjekke europris, det hadde jeg ikke tenkt påEuropris har hatt den i løsvekt i smågodt-disken sin her hos oss med jevne mellomrom, så kanskje du kan sjekke der, om du har en butikk nære deg?
Spar selger den her hele året, tror jeg..![]()
Hahaha bra det er flere enn meg som har blitt hekta da![]()
Helt enigDen smaker ærlig talt ikke det samme syntes jeg. Og er vel ikke samme produsent heller?
sjokoladeappelsin fra freia, og alle butikkene her jeg bor er helt fri for dem
Føler jeg er litt sprø som spør, men er det noen som kan kjøpe og sende slike til meg?? I så tilfelle, send pm til meg..
(Dette tør jeg ikke fortelle samboeren min)
Nei har ikke detHar du fått tak ?
De har den i løs vekt her på europris med meg![]()
Haha det hadde vært helt awesome, kanskje jeg må gjøre det!Send mail til Freia og be de sende deg hahahatenk om de faktisk gjør det
De har de til jul også, hilsen med-elskerNei har ikke det
Har prøvd den på europris, det smaker ikke likt
Begynner å innse at jeg må vente til neste påske...da skal jeg hamstre![]()
Jeeeei, det er jo bare 8 mnd igjen, det klarer jeg, er jo helt innafor når det kommer til ventetidDe har de til jul også, hilsen med-elsker![]()

Hehe, ja ikke santJeeeei, det er jo bare 8 mnd igjen, det klarer jeg, er jo helt innafor når det kommer til ventetid![]()
Det tror jeg dem hadde faktisk..Send mail til Freia og be de sende deg hahahatenk om de faktisk gjør det
Har noen bilde av denne sjokoladen? Vet ikke om jeg vet hvilken det er...