Har blitt sykt hekta på...

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
sjokoladeappelsin fra freia, og alle butikkene her jeg bor er helt fri for dem :(
Føler jeg er litt sprø som spør, men er det noen som kan kjøpe og sende slike til meg?? I så tilfelle, send pm til meg..
(Dette tør jeg ikke fortelle samboeren min:shy::p)

Hehe. Kan se i butikken på tirsdag om de har ;) :)

Hehe ;) er tomme for det neste påskegodteri her.. Så jeg orker dessverre ikke sjekke :p ikke skal jeg handle noe denne uka heller så

Føler meg helt patetisk, men den er så gooooood! Har aldri opplevd en sånn avhengighet av en type sjokolade før :p

Utsolgt her og... Har vært priskrig på de så ikke så rart :(

Føler meg helt patetisk, men den er så gooooood! Har aldri opplevd en sånn avhengighet av en type sjokolade før :p
Typisk Cravings ;) sett et program hvor en dame bare MÅTTE spise stein faktisk :o så bare være happy det er snakk om sjokolade ;)

Typisk Cravings ;) sett et program hvor en dame bare MÅTTE spise stein faktisk :o så bare være happy det er snakk om sjokolade ;)
Heter pica forresten ;) fin artikkel på norsk om det på klikk.no :P

De selger samme sjokolade i løsvekt på Europris, der har de den som regel hele året :)

Den smaker ærlig talt ikke det samme syntes jeg. Og er vel ikke samme produsent heller?
Det vet jeg ikke. Du har sikkert rett. Fikk bare smake for en stund siden og den minte meg mye om den. Men har liksom ikke gått ordentlig inn for å prøvesmake skikkelig. Men verdt å prøve da :)

Det vet jeg ikke. Du har sikkert rett. Fikk bare smake for en stund siden og den minte meg mye om den. Men har liksom ikke gått ordentlig inn for å prøvesmake skikkelig. Men verdt å prøve da :)
Jeg liker den appelsingreia fra Freia, men ikke den på Europris, så jeg var ganske sikker på at det ikke var den samme, men nå ble jeg brått usikker.. ;)

Er det den sjokoladen som ser ut som en appelsin? I såfall har de mange her :P men ikke på tilbud da

sjokoladeappelsin fra freia, og alle butikkene her jeg bor er helt fri for dem :(
Føler jeg er litt sprø som spør, men er det noen som kan kjøpe og sende slike til meg?? I så tilfelle, send pm til meg..
(Dette tør jeg ikke fortelle samboeren min:shy::p)
Europris har hatt den i løsvekt i smågodt-disken sin her hos oss med jevne mellomrom, så kanskje du kan sjekke der, om du har en butikk nære deg?
Spar selger den her hele året, tror jeg.. :)

Tomt dessverre...

Back
Topp