Har blitt syk =(

Neetamor

Forelsket i forumet
æsj!! utrolig ubehagelig,trodde energien var borte-men nå er den virkeli forsvunnet! hodepine,tett nese, svimmel å slapp[&:] har bare lyst å sove.. men kan ikke d når jeg er med svigermor..
nå har jeg lurt meg unna og lagt meg-her skal jeg ligge en stund gitt [8D]

måtte bare få ut litt frustrasjon..

Huff...så leit da...hvertfall når du ikke er hjemme også!! Men du må tenke på deg selv,og den lille!! Du kan bare legge deg med gooood samvittighet!!![:D]
God bedring!!! Klem

Huff da..Masse god bedring. Håper du blir fort frisk igjen.[:)]

ÆÆÆSJ[:'(] så kjedelig og være i sånn form!!
Stor trøsteklem fra meg[:)]
håper du blir bedre.

Huff, føler med deg. Håper det går fort over, god bedring i hvert fall. [:)]

God bedring [:)]

god bedring :)
må ta de me ro å kjenn at formen t ka du føle t. må ta vare på du å de lillegullet i magen. du som ber på skatten :)

ORIGINAL: Tamiria

Huff da..Masse god bedring. Håper du blir fort frisk igjen.[:)]

Huff know the feeling...men du må bare ta hensyn til deg selv, svigermor eller ei! Vi kontrollerer ikke dette her, er en utslitt så er en utslitt.[&:]

God bedring!!![:)]

tusen takk for alle gode ord damer=) forma er elendig-men får ikkje sove=(

god bedring!! :) føler virkelig med deg...ligger med heilt potte tett nese og hodepine sjøl, får heller ikke sove! :(

God bedring til deg[:)] Føler med deg,syk selv,gått og hanglet en uke nå,slapp og støl i kroppen,tett og hoster som en gal,høres nesten ut som kols[:-] Vondt i brystet[&o] Eneste som mangler er feberen,hadde den kommet hadde jeg nok kontaktet legen. Håper det går fort over for oss syke[;)]

Uffda...[:'(][&:]
Massemasse god bedring t deg, håpe du får lurt t deg litt etterlengta søvn snart!!![;)]

Usj, så kjedelig![&:]
God bedring og ta vare på deg selv!
Sov om du vil, ikke bry deg om svigermor[;)]

Back
Topp