Har blitt strippet.

Albret

Flørter med forumet
Jordmor har akkurat vært hjemme hos oss.
Hadde 2 cm åpning og babyen har kommet langt ned i bekkenet, hele magen er mye lavere. Fikk tøyd godt, så nå er det bare å slappe av og vente. Kanskje hun må komme tilbake i natt allerede

Hjemmefødsel?
Så spennende!!

Vi skal ha hjemmefødsel. Jordmor har kommet hit på alle svangerskapskontrollene. Deilig å virkelig kjenne den som skal guide oss gjennom fødselen.

ORIGINAL: frøkenL

ORIGINAL: Albret

Vi skal ha hjemmefødsel. Jordmor har kommet hit på alle svangerskapskontrollene. Deilig å virkelig kjenne den som skal guide oss gjennom fødselen.

Ååååå ka spennannes....Hadd litt løst te d sjøl...men blei vel egentli åvertalt te at d bæste va å fø på sykehus...Masse løkke te værtfall [:)][:)]

Takk for det. Jeg følte meg langt fra ivaretatt på sykehus sist. Tror at jeg/alle takler en fødsel bedre derso de er trygge på seg selv og omgivelsene. Derfor føder vi denne gangen hjemme. Og gleder oss[:)]

Så spennende å føde hjemme, du er tøff [:)] Ble også strippet idag, hadde 1-2 cm åpning. Krysser fingrene for at det skjer noe med oss begge [:)]

ORIGINAL: MM88

Så spennende å føde hjemme, du er tøff [:)] Ble også strippet idag, hadde 1-2 cm åpning. Krysser fingrene for at det skjer noe med oss begge [:)]

Krysser fingrene her. Det murrer godt nå, vi får se om det fører til noe. Hvordan er formen din?

Krysser fingrene her. Det murrer godt nå, vi får se om det fører til noe. Hvordan er formen din?

Murrer godt her også, både i rygg og mage. Men jordmor sa at stripping kunne føre til endel kynnere og falske rier også, så prøver å ikke håpe på så mye. Blir heller gledelig overrasket om det skulle ta seg opp [:)] Når har du termin ? To dager på overtid her[:'(]

Murrer godt her også, både i rygg og mage. Men jordmor sa at stripping kunne føre til endel kynnere og falske rier også, så prøver å ikke håpe på så mye. Blir heller gledelig overrasket om det skulle ta seg opp [:)] Når har du termin ? To dager på overtid her[:'(]

Ikke før 21. Fødte 10 dager før sist, så vi får se. Jeg unner deg det viss det skjer noe. Sikkert fryktelig kjedelig å gå over.

Så spennende, lykke til[:)] Du er tøff som skal føde hjemme syns jeg[:)]

ORIGINAL: *obaibi*

Så spennende, lykke til[:)] Du er tøff som skal føde hjemme syns jeg[:)]

Back
Topp