Har bleika håret, og angrer

ORIGINAL: *p!nk smile*

JEG syntes du hadde kledd mørkere hår [:D][:)]

Samme her! Gå til FRISØREN!!! og farg det mørkt[;)]

ORIGINAL: *BV addict*

skulle gjerne gjort det, men har ikke råd.. [8|] men hvis jeg velger den cappucino fargen fra garnier nutrisse, tror dere den blir grønn?det er 4.3

ORIGINAL: Mamma til Adrian

skulle gjerne gjort det, men har ikke råd.. [8|] men hvis jeg velger den cappucino fargen fra garnier nutrisse, tror dere den blir grønn?

Bedre å gå til frisøren med en gang å bet det det koster der og få et bra resultat, istede for å farge håret flere ganger hjemme og bruke mye penger på et resultat en overhode ikke blir fornøyd med! Har du uflaks blir det enda verre etter neste farging igjen som du skal gjøre hjemme og da ender du kanskje opp med frisørbesøk likevel. Da blir det hele plutselig myyye dyrere en om du hadde dratt til frisøren ed en gang. Sliter på håret gjør det også[&:]

Om du vil beholde det "blondt" bör du siden du absolutt vil gjörra det sjöl...så velg for guds skyld en farge med rödt i for å unngå grönnskjär. Altså mer mot kastanje og den biten.
Men holder med frisören litt tidlgiere i tråden, kom deg til frsör. Og bleke håret selv når det er såpass langt er veldig dumt. Litt dumt uansett å gjöre det selv egentlig når jeg tenker etter.
Lilla shampoo tar bort mye gult.

ORIGINAL: Mamma til Adrian

skulle gjerne gjort det, men har ikke råd.. [8|] men hvis jeg velger den cappucino fargen fra garnier nutrisse, tror dere den blir grønn?

Bedre å gå til frisøren med en gang å bet det det koster der og få et bra resultat, istede for å farge håret flere ganger hjemme og bruke mye penger på et resultat en overhode ikke blir fornøyd med! Har du uflaks blir det enda verre etter neste farging igjen som du skal gjøre hjemme og da ender du kanskje opp med frisørbesøk likevel. Da blir det hele plutselig myyye dyrere en om du hadde dratt til frisøren ed en gang. Sliter på håret gjør det også[&:]

har en bekjent som er frisør, men tror nok hu ler godt av det delvis bleika håret[8|]

Finnes det ingen frisørskoler i nærheten da...? de pleier å være veldig veldig rimelige [:)] Så er du sikker på at det ikke skjer noe tullball igjen... [:)]

brukte garnier sin 4.3 og ga opp blonderingsprosjektet.. og håret ble slik:
*poff*

ser sliten ut, men det er pga feber osv.. [8|]
er fornøyd med resultatet[;)]

Ble myyyyyyye finere!!!!
Godt valg[;)]

Back
Topp