har bestemt oss

tusen takk alle sammen[:)]

mmmm.....jada jeg vet jeg er litt lite oppdatert,men hva er pergotime for noe? er det det som er den kuren for å bli gravid eller??

eg visste heller ikkje kva det var før eg lærte det her av pastella[:)]

det er ein kur som gjere at ein produserer meir egg...

for det som skjedde med meg sist månad var at gyn. meinte iallefall at egget mitt blei befrukta, men at det laget seg ei cyste rundt det, som til slutt sprakk..merkelig den kroppen..
så eg har eggløysing, men må ha fleire egg så det er betre sjangse for at eit lykkes[:)]
det som kan skje med pergotime er at det blir tvillinger..[:)]

når kommer samboer din hjem? du vet at man får eggløsning mye før enn man skal osv?

Okay, da lærte jeg noe nytt her idag også! [:)] Du får no ha masse lykke til da...og tvillinger er jo bare dobbel glede det!! [:D]

ORIGINAL: EserehT

når kommer samboer din hjem? du vet at man får eggløsning mye før enn man skal osv?

nei det visste eg ikkje..får berre krysse fingrene då, eg har veldig sein eggløysing seier gyn. har eggløysing rett før mensen igjen eg, derfor eg ikkje har fått til eggløysingstester..

ORIGINAL: *isa*

eg visste heller ikkje kva det var før eg lærte det her av pastella[:)]

det er ein kur som gjere at ein produserer meir egg...

for det som skjedde med meg sist månad var at gyn. meinte iallefall at egget mitt blei befrukta, men at det laget seg ei cyste rundt det, som til slutt sprakk..merkelig den kroppen..
så eg har eggløysing, men må ha fleire egg så det er betre sjangse for at eit lykkes[:)]
det som kan skje med pergotime er at det blir tvillinger..[:)]

Jeg gikk på hormonkur før prøverørsbehandling. Jeg produserte 15 egg. Heldigvis blir disse eggene hentet ut. To egg ble satt inn igjen (heldigvis... 15 barn i en sleng...)
Ønsker deg all mulig lykke til *isa*
Klem[:)]

når du begynner med de tablettene kommer de etter 5 -6 dager det fremskyver også eggløsninga, bare slik at du vet det i tilfelle samboer din ikke er der liksom

Så godt å se at du er tilbake igjen isa. Masse lykke til. Du fortjener virkelig et barn.

Så vanvittig bra *Isa*. Skal bli spennende å følge med deg. Masse, masse lykke til [;)]

TAKK alle sammen!

eg starter med pergo torsdag 20. okt, og min mann kjem heim onsdag 26.okt..så KRYSSER FINGRENE!!!

Back
Topp