Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bare hyggelig det vet du! Ja eller ex.phil, mange som melder seg opp til det! Og du trenger ikke fullføre kurset etter som jeg har forstått, bare du er registret med skoleplass så får du støtte. Må passe på å utnytte systemet når det er lagt opp sånn! Ble nesten litt glad på dine vegne jeg nå...[:D]
jeg gjorde det....meldte meg på internettkurs....nå får jeg barnet i studietiden da og får alt omgjort til stipend...men jeg tror om jeg har forstått det rett så må jeg bestå examen.....det samme gjelder vel deg, viss ikke blir alt til lån...vet ikke om dette gjelder alle kurs så det må vel undersøkes...iallefall et kjempefint "hull å tråkke i" istede for å gå blakk.....det ordner seg alltid for snille jenter[:D]
tusen takk for kjempe fine svar[;)]
tror også det,klarer det man vil klare. vi har nå funnet et hus vi har lyst på,så dette er helt topp.alt er kjempe gøy her.spennende