Har bestemt meg...

ORIGINAL: Maanestråle

Du har fått masse råd og tips og støtte ser jeg, vil egentlig bare si at jeg tenker på deg og syns det er færlt at du skal ha det sånn tungt nå. Jeg aner ikke hvordan det er men håper bare at du vil få det bedre så fort som mulig!
Så da sender jeg en trøsteklem

Må bare signere denne jge altså.
Håper dere får pratet ut og finner en løsning på ting, for han kan ikke fortsette slik. Ønsker deg lykke til og sender over litt styrke i det som må være en tung periode for deg

Jenter.................

Har pratet med han og tror virkelig han skjønte hva jeg mente og han forandret seg rimelig totalt etter ordinær ul i dag.........

Jeg har det veldig mye bedre nå og det hjelper veldig bare å få ut frustrasjon her hos dere også.
Jeg tror igrunn han er litt redd og er overbeskyttende for meg.
Kan ikke alltid vøre like enkelt for han heller tenker jeg, jeg er i utganspunktet veldig sterk og bestemt, men etter jeg ble gravid er jeg blitt så mye svakere på endel ting.

Mannfolk generelt: de er ikke flinke til bare å si unnskyld og ofte er det ikke mere som skal til heller og det sa jeg til han....:

Tenk om du bare kunne gitt meg en klem og spurt hvordan det egentlig går med meg... da hadde jeg blitt glad
(han ble rar og fikk seg en tankevekker da gitt...)

Så bra det gikk slik[:)]
er ikkje alltid så mykje som skal til[:D]

Godt du føler det skjer endringer til det positive og at det kanskje har gått et lys opp for han[:)]
Skal du fortsette som sykemeldt da eller?[:)]

ORIGINAL: honning84

Godt du føler det skjer endringer til det positive og at det kanskje har gått et lys opp for han[:)]
Skal du fortsette som sykemeldt da eller?[:)]

Tja.. jeg er 50% sykmeldt, men blir igrunn litt gal av å være hjemme, så jeg får se hva jeg gjør...
problemet er at ryggen min svikter, selv om jeg er i form. [8D][8D][8D]

Eller blodsukkeret er litt høyt og blodprosenten lav, så jeg fikk beskjed om å være forsiktig idag, så får det som det kommer.
Jeg blir igrunn litt deprimert av å være hjemme, er ikke vant med det og syns bare det er vedlig ubehagelig...
men må prøve å bare bli litt vant med det.

Viktig å lytte til kroppen også selv om man blir litt småsprø av å gå hjemme, he he[:)][:)]
Går selv sykemeldt 50% pga kronisk hodeverk og søvnproblemer, men hjelper meg at jeg er på jobb fra 10 til 14.15 hver dag... Da kommer jeg meg ut hver dag og føler jeg gjør noe fornuftig en stund hvertfall[:)]

Håper du finner en fin balansegang som fungerer for deg, bare lytt til kroppen din og ta den alvorlig[:)]

Huff, stakkars deg:-( Ikke noe kjekt når det skal bli sånn... Noen mannfolk skulle virkelig ha fått kjent på kroppen hvordan det er å gå gravid, da tror jeg ikke de hadde vert så tøff i tryne og kommet med sånne spydige komentaret:-) Ser for meg de hadde blitt sengeliggende i 9 mnd;-)
Håper det går fint å begynne på jobb igjen, pass på deg selv og ikke slit deg ut:-)
sender en trøstende klem:-)

Back
Topp