Har begynt

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg har begynt å lekke melk... Flire...

Men må provosere det frem da... Det er litt moro... [:D]

hi hi... jeg også.. særlig når jeg dusjer, da trenger jeg ikke framprovosere det en gang[8|][:)]

ja her har det vært flekker på lakenet de siste ukene [:)] 

Melk skal være bra for huden det [:D]
Kleopatra badet i melk ,så da er det kanskje forskjønnende å dusje i morsmelk ???

Tenk når det begynner å lekke såpass mye at vi må skifte fler ganger om dagen, uusj....og ha sånne svære innlegg som blir våte av melk...hm, blir vel vant med det og...bare håper ikke jeg blir sånn shabby husmor som ikke bryr meg om hvordan jeg ser ut og sånn....[&:]

ORIGINAL: litjtrøndern

hi hi... jeg også.. særlig når jeg dusjer, da trenger jeg ikke framprovosere det en gang[8|][:)]

Hehe[:)] Jeg syns det er skikkeli artig å se hvor flott maskineri kroppen virkelig er!! men sambo syns fortsatt det er veldig uvant at brystene, som han forbinder med alt annet enn melk, nå produserer akkuratt dette[8D][;)]

Ja, her har det vært full lekk siden slutten av januar. Det gjør ting mere virkelig. Går med ammeinnlegg daglig nå[:D][:D]

Har ikke lekt en drit, og klarer ikke presse frem noe heller.. betyr det at jeg ikke kommer til å få????? HJELP...har jo kjempe lyst å amme.....[:(]

Neida - det er bare forskjellig når man får melk!
Bare vent - plutselig oppdager du litt snerk på brystvortene, og da er det bare å begynne å glede seg... [;)]

Jeg har lest et sted at det faktisk bare er en bra ting at man ikke lekker så masse i svangerskapet, for hvis det gjør, da blir det fortere borte etter fødselen...vet ikke helt hvor vidt dette stemmer men [;)]

Takk for betryggende svar..[:D] Håper bare på at jeg kan amme..det er noe jeg har veldig lyst til.

ORIGINAL: Trin

Bare vent - plutselig oppdager du litt snerk på brystvortene, og da er det bare å begynne å glede seg... [;)]

Hmmmm, kanskje jeg bare skal kjøpe innlegg først som sist...[:D]

ORIGINAL: Pivi

ORIGINAL: Trin

Hmmmm, kanskje jeg bare skal kjøpe innlegg først som sist...[:D]
[/quote

Har ikke begynt å lekke her enda, men sikkert lurt å kjøpe inn å ha liggende!! [:)] Det er forresten tilbud på det også på vitus apotek!! hehe, tilbud er alltid kjekt!![:)]

Back
Topp