Har begynt å håpe på desemberbaby ;-)

Flertallet av de som sliter på skolen er født sent på året, gjerne gutter!
Så jeg har en smule panikk for å få i år!!!
Oi! ikke si det da :/ Hmm. Går det kanskje ann å søke om utsettelse?? For både jeg og sambo har selv hatt vanskligheter på skolen. Og vis det i tillegg viser seg at barn født sendt på året sliter!! Da tror jeg at jeg å får litt panikk... :/

Oi! ikke si det da :/ Hmm. Går det kanskje ann å søke om utsettelse?? For både jeg og sambo har selv hatt vanskligheter på skolen. Og vis det i tillegg viser seg at barn født sendt på året sliter!! Da tror jeg at jeg å får litt panikk... :/
Det har blitt mye vanskeligere de senere årene å få utsatt skolegang, dessverre! Men barn er jo forskjellig!!!
Jeg er desemberbarn selv, og var ikke helt skolemoden...og jeg begynte ved 6.5 år.

Jeg har vendt meg på at lille sikkert kommer i sluttten av desember, og det er helt greit :) har termin 31. desember, vil gjerne ha en baby å kose med i romjula! Storesøster kom 4 dager før, så regner med denne gjør det også... :)

Det har blitt mye vanskeligere de senere årene å få utsatt skolegang, dessverre! Men barn er jo forskjellig!!!
Jeg er desemberbarn selv, og var ikke helt skolemoden...og jeg begynte ved 6.5 år.
Må bare håpe på dety beste da

Back
Topp