Har begynt å håpe på desemberbaby ;-)

attpåklattnr2

Gift med forumet
Frem til nå i svangerskapet har jeg hele tiden tenkt at det mest praktiske og beste er at barnet blir født til termin i januar.
Men etterhvert som diverse vondter som; søvnproblemer,vondt i ryggen , ribbena og gangproblemer har meldt seg har ønsket om desemberbarn blitt mer og mer tiltalende.

Jeg har født på termin med de to andre barna så jeg må vel bare smøre meg med tolmodighet..hehe
smile.png

Hehe, og jeg håper så intenst på at min skal holde seg inne enda en stund :) Jeg fødte fem uker før forrige gang, og det vil jeg helst slippe denne gangen.. Jeg håper jeg får gå til januar denne gangen!

Men du har jo ikke termin så langt ut i januar, akkurat :)

Frem til nå i svangerskapet har jeg hele tiden tenkt at det mest praktiske og beste er at barnet blir født til termin i januar.
Men etterhvert som diverse vondter som; søvnproblemer,vondt i ryggen , ribbena og gangproblemer har meldt seg har ønsket om desemberbarn blitt mer og mer tiltalende.

Jeg har født på termin med de to andre barna så jeg må vel bare smøre meg med tolmodighet..hehe
smile.png
Der var du ja! Trodde du hadde forlatt oss ;) Har ikke sett deg i det siste.. Vi har jo termin samme dag (?), så kjenner den følsen på å kanskje ville ha en dessember baby, selv om det er mer praktisk å få i januar. Jeg har alerede kjøpt en body som det står "Born 2012" sånn just in case :p

Åååh, kjenner igjen følelsen.. Er 34 uker idag, og når jeg tenker på at jeg skal gå seks uker til med disse plagene, da blir jeg oppriktig lei meg! Meeen, for ungen sin del, er det vel best at ho kommer i januar. Men da kan ho jaggu komme den 1 jan og altså!!

Der var du ja! Trodde du hadde forlatt oss ;) Har ikke sett deg i det siste.. Vi har jo termin samme dag (?), så kjenner den følsen på å kanskje ville ha en dessember baby, selv om det er mer praktisk å få i januar. Jeg har alerede kjøpt en body som det står "Born 2012" sånn just in case :p
jada er her jeg vet du.ja vi må nok bare innfinne oss med åvente. :happy3

Åååh, kjenner igjen følelsen.. Er 34 uker idag, og når jeg tenker på at jeg skal gå seks uker til med disse plagene, da blir jeg oppriktig lei meg! Meeen, for ungen sin del, er det vel best at ho kommer i januar. Men da kan ho jaggu komme den 1 jan og altså!!
Gratulerer med 34 uker ;) Termin 5 Januar du da?? Mannen vil veldig gjerne at vi får nyttårsbarn. Men jeg kjenner det ikke gjør meg noen ting om han kommer føre :P

Jeg har ikke noe plager generelt. Men bare det å ta på meg sokker og kle på guttungen ytterklær kan være et hærk å et ork! For å ikke snakke om klesvask. Greit å brette å slikt. Men det å stå bøyd inne på vaskeromet er tungt :/

ja kl oo.o1 1januar er helt passe..hehe

jada er her jeg vet du.ja vi må nok bare innfinne oss med åvente. :happy3
Ja vi må nok det ja! Men hadde hvert perfekt om han kom samtidig som storebror. For akkurat da er søstra mi på besøk OG jeg rekker å komme meg hjem til julaften ;)

Ja, termin 5 januar. Nyttårsbarn hadde jo kanskje vært litt artig da! En kompis a meg er nyttårsbarn, og han fikk velge hvilke årstrinn han skulle i på skolen. Skulle vært sånn nå og, så kan ho komme før termin og alikavel gå i det siste årstrinnet!! ;)

Ja, termin 5 januar. Nyttårsbarn hadde jo kanskje vært litt artig da! En kompis a meg er nyttårsbarn, og han fikk velge hvilke årstrinn han skulle i på skolen. Skulle vært sånn nå og, så kan ho komme før termin og alikavel gå i det siste årstrinnet!! ;)
Det er vell det største negative med desember barn. Dem er jo bare 5 år når de begynner i skolen.. Men de greier seg vell bra de å ;)

Jeg hadde termin 4. januar med snuppa og hun kom 18. desember :) Tenkte mye på skolestart i starten, men nå gjør jeg ikke det. Merker stor forskjell på henne og 09 barna bare fordi hun har måttet lære seg og følge resten av 08 barna da hun begynte i bhg som ettåring, da var jo mange av de andre snart 2. Så det går nok fint selvom de kommer i desember og. Kjenner jeg faktisk begynner å bli lei selv, migreneanfall hver dag, blæ altså. Pluss at jeg mistet jo og ble gravid kjapt igjen så føler jeg har gått gravid i en evighet snart. Men jeg skal stille meg i kø og si at fra uke 37 er det ok at hun kommer :)

Jeg håper også litt på en desember baby selv om det beste er å gå til termin. Min i mitt tilfelle er det kun fordi da får pappaen vært med oss litt og fødsel. For går jeg til terminfår ikke ppappaen hilse på oss før hun er blitt en måned gammel :(

Jeg håper også litt på en desember baby selv om det beste er å gå til termin. Min i mitt tilfelle er det kun fordi da får pappaen vært med oss litt og fødsel. For går jeg til terminfår ikke ppappaen hilse på oss før hun er blitt en måned gammel :(

Oi, da skjønner jeg at du håper å få før termin :( Er han borte på jobb?
Vi kan godt bytte, jeg har termin dagen etter deg og har ingenting mot å vente til rundt om da :)

Det er vell det største negative med desember barn. Dem er jo bare 5 år når de begynner i skolen.. Men de greier seg vell bra de å ;)
Flertallet av de som sliter på skolen er født sent på året, gjerne gutter!
Så jeg har en smule panikk for å få i år!!!

Oi, da skjønner jeg at du håper å få før termin :( Er han borte på jobb?
Vi kan godt bytte, jeg har termin dagen etter deg og har ingenting mot å vente til rundt om da :)

Blir litt rart om han ikke får være med. Men forreløpig er han kun vikar. Men er blitt lovet fast jobb over nyttår om han sier ja til alle vaktene de tilbyr han. Så vi valgte at han heller skal gjøre det enn å bli med på fødselen. Men vil jo helst ha han her med oss. Men regner med jeg slipp å gå til termin har jo ikke gjort det med de to andre.

Kjenner og på kroppen at det hadde ikke gjort noe om han kom ut tidligere, men på annen side håper jeg ikke på desembarbaby. har termin 13 januar så han kan jo komme en uke og kanskje noen dager før:P hihi... men er bare å vente å se, ikke jeg som bestemmer det :P

Blir litt rart om han ikke får være med. Men forreløpig er han kun vikar. Men er blitt lovet fast jobb over nyttår om han sier ja til alle vaktene de tilbyr han. Så vi valgte at han heller skal gjøre det enn å bli med på fødselen. Men vil jo helst ha han her med oss. Men regner med jeg slipp å gå til termin har jo ikke gjort det med de to andre.

Ja, det var nok et fornuftig valg, selv om jeg skjønner at du helst vil ha han med. Det er jo bare en liten stund i starten, alle har det bedre med at han har fast jobb i ettertid :)

Ja, det var nok et fornuftig valg, selv om jeg skjønner at du helst vil ha han med. Det er jo bare en liten stund i starten, alle har det bedre med at han har fast jobb i ettertid :)

ja det vi og tenker. at det er mye bedre ta han får seg fast jobb fremforfødselen.men vi sater foreløpig på at han r hjemme til det, men ikke de første ukene etterpå.

Vil også helst gå til januar! Har fra før en som er født i slutten av november og han er jo litt mindre enn de andre i klassen nå i 1. Men samtidig klarer han seg faglig veldig godt ennå da så ser ikke på det som noe kjempe problem heller. Han har tross alt to storebrødre å holde følge med så regner med han kommer til å klare seg

Æ regne me æ går på overtid igjæn, som vanlig å d gjør mæ ingenting :) Har fortsatt null svangerskapsplaga, så e vældi bortskjemt me lette svangerskap :) Hadd vorre koselig å fått på termindato for en gangs skyld da å itj 14 daga over!!!! ;)

Back
Topp