Har begynt å fortelle om graviditeten!!

T-skjorta funket veldig bra :) de tok den ganske kjapt, koste prinsessa når de kom inn og leste på tskjorta etterpå da det er litt blikkfang med håndskrevet i svart og rødt.. NÆHÆI, ER DET SANT!!! :P de ble veldig fornøyde med den gode nyheten jaffal :D pappa måtte feire med to sigarer, bare sånn i tilfelle det skulle være tvillinger der inne :P var litt festlig når kommende tante kom å leste, men sa ikke noe, for hun trodde vi var i 2013 nå og tenkte det var bare en spøk siden det bare var 1mnd igjen av året :P ble litt flau når vi til slutt gjorde henne oppmerksom på det da prinsessa skulle legge seg og hun kom på at vi var jo bare i 2012 :P men var ganske kjappe med å gjøre opperksom på at prinsessa ikke visste noe enda, så de måtte ikke si noe så hun skjønte det.. men det gikk veldig fint :) hun var veldig stolt over den nye tskjorta si selv om hun ikke kunne lese hva som sto på :P var nok bare stas at mamma hadde laget den :) <3

T-skjorta funket veldig bra :) de tok den ganske kjapt, koste prinsessa når de kom inn og leste på tskjorta etterpå da det er litt blikkfang med håndskrevet i svart og rødt.. NÆHÆI, ER DET SANT!!! :P de ble veldig fornøyde med den gode nyheten jaffal :D pappa måtte feire med to sigarer, bare sånn i tilfelle det skulle være tvillinger der inne :P var litt festlig når kommende tante kom å leste, men sa ikke noe, for hun trodde vi var i 2013 nå og tenkte det var bare en spøk siden det bare var 1mnd igjen av året :P ble litt flau når vi til slutt gjorde henne oppmerksom på det da prinsessa skulle legge seg og hun kom på at vi var jo bare i 2012 :P men var ganske kjappe med å gjøre opperksom på at prinsessa ikke visste noe enda, så de måtte ikke si noe så hun skjønte det.. men det gikk veldig fint :) hun var veldig stolt over den nye tskjorta si selv om hun ikke kunne lese hva som sto på :P var nok bare stas at mamma hadde laget den :) <3

Det hørtes utrolig koselig ut! :-)
Godt at det ble så godt mottatt! :-)
Laget du t-skjorten selv, eller har du kjøpr den?

lagde den bare selv med rød og svart spritusj :P men den gjorde jo nytten fordeom den ikke var så fancy :P

lagde den bare selv med rød og svart spritusj :p men den gjorde jo nytten fordeom den ikke var så fancy :p
Så stilig, funket jo det :)
Jeg har liggende slike glitterark som er til å stryke på klær.
Så jeg har printet ut tekst og et lite bilde til å stryke på en genser :)
Tenkte å gi denne til snuppa til jul, så går jo resten av seg selv :D

Så gøy å lese!

Nå gleder jeg meg skikkelig til å fortelle vår hemmelighet, selv om det antageligvis ikke blir før om ca en måned. Særlig siden jeg vet at alle kommer til å bli glade, de fleste "forventer" at vi snart skal ha småtroll igjen.

vi er ikke så gode til å holde på hemmeligheter, så hadde aldri klart å vente til jul :P forrige gang så fikk jeg positiv test på julaften, så de har jo fått den gaven før hos oss :P var med familie da så sa det likesågodt med en gang da med forbehold at ingenting var jo sikkert enda,mannen var offshore den gangen og denne gangen testen var positiv :P ... vi vil heller at de rundt oss vet det, og viss det skulle gå galt så vet de hvorfor vi er lei oss, og kan snakke om det... men blir liksom ikke "facebook offisielt" på en stund ennå :P syyykt dårlig med hemmeligheter :)

vi er ikke så gode til å holde på hemmeligheter, så hadde aldri klart å vente til jul :p forrige gang så fikk jeg positiv test på julaften, så de har jo fått den gaven før hos oss :p var med familie da så sa det likesågodt med en gang da med forbehold at ingenting var jo sikkert enda,mannen var offshore den gangen og denne gangen testen var positiv :p ... vi vil heller at de rundt oss vet det, og viss det skulle gå galt så vet de hvorfor vi er lei oss, og kan snakke om det... men blir liksom ikke "facebook offisielt" på en stund ennå :p syyykt dårlig med hemmeligheter :)

Akkurat samme her, dem rundt oss vet om det, men det skal ikke på facebook før de magiske 12 ukene har passert. ;-)

Back
Topp