Har begynt å fortelle om graviditeten!!

Liol

Forelsket i forumet
Helt sprøtt!!
Men nå må bi nok bare begynne å fortelle om graviditeten til de aller nermeste! Jeg har vært sykemeldt i
4 uker, og for er så dårlig at vi ikke klarer å holde dette hemmelig lenger!
Svigers får vite om det i helga! Mamma og pappa fikk vite det i hår!
Men, vi hadde ikke klart å holde det hemmelig for mamma og pappa!! Haha! Vi forteller at de skal bli besteforeldre igjen, og etter klemmer, gledestårer og gratulasjoner går mammbrå henter et kort hun har skrevet til meg tidligere på dagen, som jeg skulle få når vi fortalte det. Der står det dato og at hun ser det på meg, og gleder seg!! Haha!

Masse skrivefeiler her! Sitter på iPhone, og her rettes ordene mine i vildenssky!! xsmile8

Rart med den mammaintuisjonen :) Jeg har ikke fortalt noe til min mamma ennå, men hun så så rart på meg flere ganger da hun og pappa var på besøk på onsdag. Følte at hun så rett igjennom meg og at hun visste selv om vi ikke har sagt noe :)

Jepp! Mamma skjønner alt! Så der var det bare å legge korta på bordet! Hehe!

Har mistet 3 ganger før. Og denne gangen mistet vi ene spira, men håper vi får beholde siste tvillingen! Klarer ikke holde det hemmelig siden jeg er såååå dårlig, så her får foreldre vite om det, men også vite at vi er tidelig, mye usikkert, og en litt spesiell situasjon siden der ligger et dødt embryo sammen med det levende, og vi ikke vet hvordan det påvirker hverandre. Men vi har et tett og godt forhold til foreldra våre, og vi velger og inkludere dem i denne uvisse tiden vi går mot! Så kan de heller få gi oss gode grunner til å le og kose oss, isteden for å være nervøs! :)

har fortalt noen av de nærmeste, men har også sagt at det er jo enda veldig tidlig så mye kan skje... skal fortelle det til mamma og pappa i morgen :) blir greit å kunne klage litt til mammaen om alle Vondtene, så mannen kan få litt fred :P

Haha! Ja, Electra07, slik tenkte jeg også! Fordele syting og nervøsitet på alle, slik ikke mannen får ALT! :D

Vi har fortalt det til svigers. Tenkte fortelle det til mine foreldre ila helgen. Har også sagt det til mine nærmeste venninner.

Tror det er sånn mammating altså. Vet ikke om min mor har noe anelse enda, men svigermor "vet" det. Dvs hun tror hun vet. hun har hintet til mannen hver gang han har vært innom der de siste ukene. Håper vi klarer å holde det hemmelig i noen uker til. Har jo planer om avslørintips julaften :)

Jeg har fortalt det til pappa og et par venninner.
Jeg synes det er greit jeg at noen , spesielt de som står meg nermest vet det. Både på godt og vondt.
Jeg hadde aldri klart å skjule det om det skulle gå galt for de som er meg nærmest, og da er det greit at dem vet. Så det ikke blir så mye forklaring å gjøre.
Og nå når jeg bobler over av glede så klarer jeg ikke å holde helt kjeft, så da er det greit å ha noen å skravle med :p

Her vet utrolig mange om det allerede! Bare familie og de nærmeste vennene, men føles veldig godt at vi ikke sitter alene om det! I tillegg er jeg veldig kvalm og dårlig, så må nok si det til jobben på mandag...

Her har jeg fortalt mine to aller nærmeste venninner og to nære på jobb. Måtte fortelle på jobb pga endel gjøremål de gravide ikke kan være borti. Og venninne visste før jeg hadde sett ferdig på testen omtrent :p resten får fint vente til jul, men har en mamma som deg. Sist jeg var gravid når jeg skulle fortelle d så sa mamma; "Det har jeg sett på deg lenge!!" :D

Mamma får vite det i morgen, svigers på søndag :-) de aller næreste venninnene min vet det :-)

Nå er det bare 20min til mamma og pappa kommer på besøk og blir tatt i mot av ei prinsesse i ny t-skjorte :) lurer på om de legger merke til hva som står :P har skrevet enebarn og satt en rød strek over, og skrevet storesøster 2013 ,med en litt rampete skrift under :P SPENNENDE :D

Nå er det bare 20min til mamma og pappa kommer på besøk og blir tatt i mot av ei prinsesse i ny t-skjorte :) lurer på om de legger merke til hva som står :p har skrevet enebarn og satt en rød strek over, og skrevet storesøster 2013 ,med en litt rampete skrift under :p SPENNENDE :D

Så kreativ måte å fortelle det på! :-)
Du må fortelle reaksjonen da! :-)

Spent på reaksjonen jeg også! Har kjøpt genser til gutten vår, med "jeg skal bli storebror!" tekst på, den skal vi bruke i juleselskap, når "alle" skal få vite om det!! :D
Ville ikke bruke den nå, siden han er så stor han snapper opp det meste, og han ikke skal vite noe før etter uke 12. :)

Mamma har spurt mange ganger siden jeg har vært litt dårlig i det siste :) I morgen skal vi på besøk så håper dem ikke avslører meg :p er kjempe dårlig til å juge ;) Men vi får nå se :) har lyst til å fortelle på julaften :)

T-skjorta funket veldig bra :) de tok den ganske kjapt, koste prinsessa når de kom inn og leste på tskjorta etterpå da det er litt blikkfang med håndskrevet i svart og rødt.. NÆHÆI, ER DET SANT!!! :P de ble veldig fornøyde med den gode nyheten jaffal :D pappa måtte feire med to sigarer, bare sånn i tilfelle det skulle være tvillinger der inne :P var litt festlig når kommende tante kom å leste, men sa ikke noe, for hun trodde vi var i 2013 nå og tenkte det var bare en spøk siden det bare var 1mnd igjen av året :P ble litt flau når vi til slutt gjorde henne oppmerksom på det da prinsessa skulle legge seg og hun kom på at vi var jo bare i 2012 :P men var ganske kjappe med å gjøre opperksom på at prinsessa ikke visste noe enda, så de måtte ikke si noe så hun skjønte det.. men det gikk veldig fint :) hun var veldig stolt over den nye tskjorta si selv om hun ikke kunne lese hva som sto på :P var nok bare stas at mamma hadde laget den :) <3

Back
Topp