Har barnet ditt vært skadet noen gang?

ja. hull i pannen med hjernerystelse.
mellomste falt på sykkelen så han besvimte og hadde kraftig hjernerystelse. den va så kraftig at han klarte ikke å sitte eller gå. det e rett å slett det ekleste eg har vært med på.

Som toåring veltet hun tomatsuppe over seg. Fikk et skikkelig brannsår på armen.. Måtte bandasjeres og ha på salve.. Hadde det på i en måned eller så..
Hun har et varig arr der den dag i dag.

Ja
Hjernerystelse
Brekt kragebein
Slått tenner løse to ganger
Klemt fingrene flate i bildøra
Brent seg

Han fikk tenna gjennom leppa en gang. Skikkelig gapesår da jeg hentet i bhg så rett på legevakten for å lime litt:-) glad tenna satt fast fortsatt.

Heldigvis ingen store skader på noen av dem.

Men storebror klemte ene fingeren i skapdøra (eller, pappan klemte) da han var 2.5

Blodet spruta og han sprakk opp hele fingertuppen på undersiden. Har et arr den dag i dag og han vil ha et spesielt fingeravtrykk pga at fingerhjertet er ujevnt.

Frøkna har ingen sånne.

Eldste hatt brukket en fot (et bein i leggen) etter en vridning i bhg.
Begge har hatt klemskader som har ført til mistet negl.

Er jo ikke til å unngå i den alderen hun er i. Var verre før, ikke like "klønete" nå. Men mye blåmerker da. Ingen brudd heldigvis!!

Hun brakk to bein i handa da hun var halvannet år. Klarte å velte tv-bordet med kassetv-en vi hadde da, og slo visst handa i farta. Var et sånt billig tv-bord på hjul, kan trygt si vi fjernet det etterpå.

Da vesla var ca 4 ble hun truffet i ansiktet av to rompeakebrett som en gutt holdt i handa da han plutselig tok en piruett. Blodet sprutet både fra såret og fra nesen, det var grusomt! Jeg klarte ikke å huske fødselsdatoen hennes engang da jeg ringte legen. Ble ikke brudd, men et par fine blåveiser.
Sånne rompeakebrett er skumle as!!! Husker venninna mi besvimte når vi var små fordi hu fikk en sånn Kant i hodet!

Mellomste datt i bhg på onsdag og måtte til legen for å sy igjen hullet.
Eldste fikk epilepsi-anfall på lekeland, falt og fikk hjernerystelse faktisk :/

Vesla brant armen med varmt vann da hun var 1,5 år, tror jeg.
Datt ut av senga vår 6 måneder gammel....
Og forrige vinter trynet hun ned en bakke i barnehagen på trehjulssykkel og slo ut en bit av tanna.
Hun har også klippet seg i fingeren, det så ut som om hun kom til å miste ene siden av fingertuppen. Arret vises godt enda.

Jeg syns hun har opplevd nok i løpet av 3,5 år!

Lillebror på 6 mnd akte seg utfor sengen vår senest idag! Tar visst etter storesøstra... Han har et rødt merke i panna.

Eldste ødela en fortann, slo tenna i gulvet. Den er misfarget nå, men "heldigvis" bare melketann. Yngste brant seg på vedovnen da han var liten. Har arr enda:-/

Frøkna ramlet ned fra en 15-20 cm høy benk i gymsalen i barnehagen da hun var 2,5. Landet feil på armen, så brakk begge beina i venstre underarm. Rett over "klokkereima". 3 dager før vi dro til Syden...

Beinbrudd etter fall på trampoline, brekt tann i bhg, og brannsår etter varm kaffe.. *grøss* håper de har gjort unna det verste nå. Har noen våghalser til barn, og de eier ikke respekt for høyder og fart

Nei heldigvis ikke noe verre enn srubbsår og blåmerker :)

Nei, ikke noen alvorlige skader her. Eldste knakk to melketenner i bhg. Tannlegen bare dro de ut.

Eldste har klemt fingrene skikkelig i ei dør en gang. Mellomste brakk armen da hun var nesten fire år.

Ellers lite større skader på mine jenter.

Hun har knekt kragebenet. :o

Det skjedde på lekerommet på en Egonrestaurant. Egon var veldig reale i ettertid altså, og d er heldigvis grodd fint nå :)

Storesøster er uheldig. Veltet med bæremeis fikk kutt i hodet som måtte limes ( heldigvis en skikkelig bæremeis som tok imot fallet, hodet sklei fint rett ned i kvass stein) heilt i fra mg, burde vært ugjort, kan si d sånn d var min feil. Små løse tenner og blod 3 ganger, falt ned en trapp (søskenbarn på 2 dyttet) kul i panne og blåmerke på skinn, ryggen og mage ( veldig heldig) . Falt av dissa, blitt bitt, falt or vår seng og trynt or sin egen. Lillebror er for liten til og være uheldig ennå.

Klemt tåa i bhg, mistet ytre del. Gikk å haltet, bhg trodde hun hadde for små sko !

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

En gang bare!(2,5år) han var vel rundt 1år og akkurat lært seg å gå, skulle prøve å hoppe fra sin barnelenestol, og før vi fikk tak i han for han framover og slo både hode og munn og alt. Begynte å blø fra munnen da han hadd bitt seg kraftig, ble en legevakttur for det. Han slår seg selvfølgelig i bhg når han leker og sånn, men det er ingen "store" skader, heldigvis! Får helt vondt i meg av tanken på at han kan slå seg hardt en dag:-(

Back
Topp