Har barnet ditt tatt alle vaksinene?

Mini følger vaksineprogrammet
 
Ja, følger vaksineprogrammet vi også
 
Vi har fulgt vaksinasjonsprogrammet så langt og vil gjøre det med neste mann også.
 
Ja, vi følger vaksinasjonsprogrammet, og kommer til å gjøre det samme med neste. :)
 
Ja begge har fulgt så langt.
Men de er så store at rotavirus ikke stod på programmet da.
Men nå er de så store at jeg tenker det går bra.

De er 10 og snart 7
 
Vi følger vaksinasjonsprogrammet :)
 
Selvfølgelig følger vi vaksinasjonsprogrammet! Noe annet er uansvarlig og potensielt farlig. Eldste er godt inni programmet, yngste er for liten til å få tatt noen vaksiner, men skal vaksinere yngste også. Selvfølgelig!!
 
Ja, det har de. Vi tar også influensavaksinen fordi 10åringen sliter sånn med astma..
 
Har tatt alle de skulle ha tatt. Men har ikke kommet helt gjennom vaksinasjonsprogrammet ennå da.
 
Ja, jeg ser på det som viktig, spesielt for å beskytte de som ikke kan vaksineres/ikke har starter med vaksiner.
Jeg er litt skeptisk til nye vaksiner, sånn som f.eks. tamiflu (det var jo ikke en del av vaksinasjonsprogrammet da), så det tok verken jeg eller eldste som var baby på den tiden. Det føles derfor greit at HPV-vaksinen ikke er helt ny når den blir aktuell.

Jeg kjenner flere som ikke har vaksinert barna sine.
 
Mine barn følger barnevaksinasjonsprogrammet. Etter å ha sett hpv-virusets skadeomfang i nære relasjoner det siste året, er vi glade for at også gutter nå får hpv-vaksine som en del av barnevaksinasjonsprogrammet.
Jeg kjenner ingen som ikke har vaksinert sine barn. Ikke som de prater høyt om i alle fall.
 
Back
Topp