Har barnet ditt sett Frost?

Zonnestraaltje

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Jenter i barnehagealder er veldig opptatt av "Elsa og Anna", og vil gjerne ha motiver av disse på tøyet sitt og annet(samme kan sies om gutta og superhelter). Det som gjør meg litt nysgjerrig er, har barnet ditt(om veldig glad i "Elsa og Anna") faktisk sett filmen(e)?

Eller blir det bare inspirert av andre barn?

Samme spørsmål gjelder om det er en annen figur som opptar barnet ditt altså, selv om jeg ser en overvekt av Frost hos jentene akkurat nå.

Jeg er bare litt nysgjerrig på hvordan ditt barn oppdaget figurene. Vi har nemlig arvet masse godt brukt Elsa og Anna tøy til minstejenta, men hun har jo ikke peilig på hvem disse er foreløpig, og da begynte jeg tenke litt på mekanismene som gjør barna opptatt av disse figurene.
 
Mi jente påvirkes nok av leken med andre barn, hva de har osv. Det som er andres er alltid mer pop :hilarious: Utover det er hun ganske trofast mot sine egne favoritter hjemme som for tiden er hunder og enhjørninger.
 
Vet at Frost og Elsa generelt er veldig populært, men vi har ingen i vår krets som er opptatt av det, og datter har ikke sett det på tv, så har ingen referanse til akkurat det. Erfarer bare at datter gjerne vil ha det andre barn på samme alder har, om det er en dukke eller sparkesykkel ... :hilarious:
 
Jenta vår på 4 har sett filmene mange ganger siden hun var rundt 2:) elsker Elsa og Anna
 
Jenter i barnehagealder er veldig opptatt av "Elsa og Anna", og vil gjerne ha motiver av disse på tøyet sitt og annet(samme kan sies om gutta og superhelter). Det som gjør meg litt nysgjerrig er, har barnet ditt(om veldig glad i "Elsa og Anna") faktisk sett filmen(e)?

Eller blir det bare inspirert av andre barn?

Samme spørsmål gjelder om det er en annen figur som opptar barnet ditt altså, selv om jeg ser en overvekt av Frost hos jentene akkurat nå.

Jeg er bare litt nysgjerrig på hvordan ditt barn oppdaget figurene. Vi har nemlig arvet masse godt brukt Elsa og Anna tøy til minstejenta, men hun har jo ikke peilig på hvem disse er foreløpig, og da begynte jeg tenke litt på mekanismene som gjør barna opptatt av disse figurene.
Her har vi sett begge filmene, mest fordi jeg synes de er fine :joyful: Motivet er på mye som du sier så de blir jo også populære på den måten. Her går det i mye pokémon, enhjørninger, havfruer, spiderman og hulken også, tenker de blir nok mye inspirert av andre etterhvert som de vokser seg eldre i barnehagen. De skjønner fort at felles interesser lager et fellesskap.
 
Min har ikke sett frost (snart 3 år gammel), men har også en del arvetøy med Elsa og Anna på, og hun kunne navna på dem. Det har hun nok lært i barnehagen.
 
Min på snart 3 år har sett kortfilmer fra frozen som «frostfeber» og «Olafs frosne eventyr» flere ganger :).
Hun vet navnet på de fleste figurene som Anna, Elsa, Olaf , Svein og Kristoffer :).
Hun blir i ekstase når hun får på pysj med bilde av frost på :).
Kan legge til at hun har 2 storesøstre som også har elsket frost fra ca 3 års alder ❤️
 
Vår 3,5 åring har sett de mange ganger. Og liker de godt, men er noen måneder siden sist.
 
Back
Topp