Har barnet ditt mye leker?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ja :rolleyes:
Men har ikke kjøpt noe særlig selv, det meste er gaver fra andre og arvet fra brødrene

Har en del. Noe arv fra storebror og litt som jeg har kjøpt. Kjekt å ha for de blir fort suttet våte I disse tann tider og det er det fint å ha litt å gnage på.

Min har arvet en del babyleker, så har ikke kjøpt noe sånt selv.

Men har begynt å kjøpe litt andre leker som er mer interessante nå når han er 7 måneder gammel og kan sitte selv. :-)

Vi har ikke så mye leker enda. Han knyttet seg veldig til to leker, så da kjøper vi flere når de blir kjedelige. ;)

Mannen kjøpte kun to små biteleker som snuppa er så glad i å bite i. Ellers er huset fult av leker fra før.

Ja, han har vel ca 15 ulike leker. Han er jo førstemann så vi har kjøpt de fleste, fått noen.

Ja, har tatt vare på alt etter storebror, og lånt litt av fettere. Men biteleker er kjøpt inn nytt.

Nei, de hun har er hun ikke interesert i heller, babygymen kan være arti, ellers er tærne det kuleste enda :-P

Mini har massevis av leker, noen mer spennende enn andre. :-) nå er han på tur å knekke koden på å åle seg over lengre distanser, så er ekstra gøy å se at han kaster en leke bortover gulvet for å prøve å nå den igjen etterpå :p
Jeg bytter litt ut innimellom, slik at han ikke går lei så fort, merker at en leke fort kan bli litt kjedelig for han etter en stund.

Back
Topp