Har barnet ditt et sjeldent navn?

hirly

Gift med forumet
Nja, kanskje litt.. Iallefall ikke noe poppis navn: Audun!

Ja,Bjørnar August.

ikke i den sjangeren,men han heter Imre

Kanskje litt!? Betty-Mari heiter ho... Betty har eg ikkje hørt andre heite, utenom min kjære farmor :)

Litt sjeldent er det.. Mary Agathe heter hunemoticon

Ikke i den sjangeren, men det er sjeldent likevel.

Jeg trodde i hvertfall det. Kjenner ingen som har det navnet men har fått høre av bejente at de "vet om" at datteren til venninna til svogeren heter det..hehe.. eller noe sånt.

Jeg trodde det men den gang ei! 

De har det i norsk standard, men ikke på verdensbasis. 

Ikke i den sjangeren der, nei, som i at få barn fikk det navnet i fjor.

Men han er en av kun fire som har det navnet i Norge, så det er rimelig sjeldent ja!

Tja,den eldste har en skjelden navnekombinasjon i alle fall... 3,2 eller en som heter dette i landet - og jammen dukket den opp på minsten også! Enda det første fornavnet hans er like vanlig som poteter.

minste gutten min heter Enok etter oldefaren sin.. å det er vel et sjelden navn som jeg tviler på blir populært med det første hvertfall..

minste gutten min heter Enok etter oldefaren sin.. å det er vel et sjelden navn som jeg tviler på blir populært med det første hvertfall..

Navnene hver for seg er ganske vanlige/populære, men satt sammen så er de sjeldne. (kun 40 og 56 stk som heter det)

Navnene hver for seg er ganske vanlige/populære, men satt sammen så er de sjeldne. (kun 40 og 56 stk som heter det)

Nei egentlig ikke..

Du søkte på mannsnavnet: Linus

Det er 901 menn som har Linus som første fornavn.
Det er 683 menn som har Linus som eneste fornavn.

Niks..! Mine har helt vanlige navn.. Og de har bare ett.. 

Back
Topp