Har barnet ditt en favorittrett?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
9-åringen sin favorittrett føler jeg endrer seg hele tiden. Tror det er alt etter hvem som spør, han er så opptatt av å gjøre alle fornøyd. F.eks hvis samboeren min spør så er det lasagnen som samboeren min lager.

Han på snart 8 mnd har pupp som sin absolutt store favoritt.

Frukost. Min på 3,5 spør etter det hele tiden, og vil helst ikke ha middag :p han mener vel brødskive, havregryn med melk eller yoghurt :)

Melk .. og gjerne med sjokolade oppi.... alt av majones , skinkeost, krem oster :P

Pannekaker.

Begge elsker laks og pannekaker.
Minsten er også veldig glad ikke grønnsaker, spesielt brokkoli.

Eldste: pannekaker
Mellomste: Kjøttkaker
Minste: Spiser det meste, men glad i kylling

7-åringen: tikka masala! Det var det første og eneste han ville ha av fast føde da han var baby :p

9mndingen: morsmelk!

Jegergryte med reinsdyrskav, brunost og tyttebær i sausen er hun ellevill etter her. Ikke akkurat A4 den ungen ;) På en god 2. plass kommer den tradisjonelle spaghetti med kjøttsaus da. Det har vi litt oftere, så jegergryta er mer populært når vi først har det.

Eldste: Risgrøt
Minste: Fiskegrateng

Smoothieposer :p

Spurte akkurat sjuåringen, og han svarte (ikke uventet):
Kotelett, pølse eller pizza. :D
Pannekake kommer nok også høyt opp på lista.

Det betyr nakkekotelett med ovnsbakte potetbåter, wienerpølse med lompe og ketsjup, og glutenfri pizza med ost og skinke.

Jenta på 1,5 kan spise vanvittige mengder spagetti :o ris og bearnaise er også veldig populært.
Til frokost er det makrell i tomat som er best :)

Back
Topp