Har barnet ditt eller pappaen sitt?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
Begges. Han ville bare ha sitt, men da sa jeg at da må du gifte deg med meg, for jeg vil ikke at barnet ikke skal hete det samme som meg. Så da ble det begges :P

Blir nok bare mitt. Har mer forhold til mitt navn enn han har til sitt.

Jeg tror det blir mitt fram til vi gifter Oss.
Har en sønn fra tidligere og han har også mitt etternavn. Syns det er hyggelig hvis de to har samme etternavn.
Vil da ha pappas etternavn som mellomnavn fram til vi gifter oss

Jeg tror det blir mitt fram til vi gifter Oss.
Har en sønn fra tidligere og han har også mitt etternavn. Syns det er hyggelig hvis de to har samme etternavn.
Vil da ha pappas etternavn som mellomnavn fram til vi gifter oss
Skal ungen bytte etter at dere er gift mener du? Vær obs på at ungen kan føle en liten identiretskrise (kommer ikke på noe bedre ord) om endringen skjer uten at han har medbestemmelse i dette. Men kan gå bra også altså :)

Hun kommer til å ha begge sitt med bindestrek :)

Skal ungen bytte etter at dere er gift mener du? Vær obs på at ungen kan føle en liten identiretskrise (kommer ikke på noe bedre ord) om endringen skjer uten at han har medbestemmelse i dette. Men kan gå bra også altså :)

Vi har ikke tenkt så nøye på det enda, syns bare det er hyggelig at de har samme etternavn

Pappaens som mellomnavn og mitt etternavn :)

Vi har ikke tenkt så nøye på det enda, syns bare det er hyggelig at de har samme etternavn
Skjønner det. Ikke meningen å være negativ, har bare sett hva endringer i navn kan føre med seg:)

Blir mitt, om ikke pappan ombestemmer seg før vi skal fylle ut papirene :-) Hans forslag, men jeg har gitt han lov til å ombestemme seg :-)

Pappaen sitt, som også er mitt nå siden vi giftet oss forje lørdag :)

Pappaen sitt :)

Back
Topp