Har barnet begynt å snu seg rundt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ja, spreller veldig mye med både armer og bein, sparker og slår. Snur seg også fra mage til rygg, men ikke omvendt :)

Spreller mye og har kommet seg fra rygg til siden, men ikke helt rundt enda. Hun "dreier" seg en halvsirkel rundt da:)

Snudd seg 3 ganger fra mage til rygg, men muligens har det bare vært tilfeldigheter ;) hun kommer seg fra rygg til siden, men har ikke skjønt hva mer som skal til for å komme seg rundt :P 3 mnd i går, så ingen racer her i gården..

Spreller mye og har kommet seg fra rygg til siden, men ikke helt rundt enda. Hun "dreier" seg en halvsirkel rundt da:)
sånn er mi og. har snudd seg fra mage til rygg noen ganger, men ikke særlig bevisst tror jeg. er ofte på rygg og prøver å komme seg rundt. sparker seg rundt i en halvsirkel :P

sånn er mi og. har snudd seg fra mage til rygg noen ganger, men ikke særlig bevisst tror jeg. er ofte på rygg og prøver å komme seg rundt. sparker seg rundt i en halvsirkel :P

Virker som hun kan klare fra rygg til mage før omvendt da, men hun liker ikke å ligge på magen så hun gidder ikke prøve så hardt da vel:p hehe

Virker som hun kan klare fra rygg til mage før omvendt da, men hun liker ikke å ligge på magen så hun gidder ikke prøve så hardt da vel:p hehe
Mi gulper bare når hun ligger på magen :P Så blir ikke så lenge av gangen iallefall.

Nope, virker ikke interessert engang :P Jeg frister med leker, prating og smil men må nok vente litt til ;)

Rullet fra mage til rygg 2 ganger. Men det var for 3 uker siden. Etter dette har det ikke skjedd igjen.. Han prøver litt på ryggen da, og blir veldig sint han ikke får det til!

Han kommer seg over på siden både fra rygg og mage, men blir liggende på siden. Når han ligger på magen prøver han å komme seg fremover, men det går jo bare bakover Haha

Ruller begge veier og ligger med beina høyt oppi været. Finner henne stadig en annen plass på gulvet enn der hun ble lagt. En sprelsk liten frøken :)

Back
Topp