Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Siden jeg ikke har barn enda så svarer jeg på vegne av meg selv jeg Min mor har blå øyne og min far har grønne. Jeg har et blått øye og et grønt med en brun flekk på
Stesønnen min har mørkbrune øyne, mens sambo og eksen har blå
Er spent på hvordan junior sine blir! Mine er blå. Samboeren har grønn/brune/grå/blå, og han kaller de for ubestemmelig, fordi de ser ut som de skifter i lyset! Har hendt at folk lurer på om han bruker linser med farger. Hehe!
Jeg har blå og faren til eldste har brune, hun har blå. Lillebror er bare 8 mnd men han har blå øyne foreløpig, men siden både jeg og faren har blå så regner jeg med de forblir blå.
Jeg har brun/grønne.. Eksen hadde blålige. Snuppa har ganske brune øyne
Spent på hva magebeboeren får, sambo har lys blå. Håper litt at lille arver mine for han blir nok garantert blond og så litt mer uvanlig med min farge til blondt enn blond og blåøyd
Mannen har blå. Jeg har en mix av grå, blå og grønn. Eldste har grå/blå med en brun flekk på ene øyet.
Yngste er bare 1mnd gammel, så kanskje tidlig å se enda.
Eldste dattera til mannen har arva hans hårfarge (blond) og mora sine øyne (brune).