har barna dine store nok sko??

småen har ikke sko, ikke får han sko før han er startet å gå, eventuelt går vi til innkjøp av stonz... 
crogs er ikke bra på noen sine føtter hislen hun som har gått alt for mye med crogs i sitt liv påå jobben, og er gått over til MTB sandaler.. 

Imogene skrev:
Han har kun sko som passer - og han har IKKE crocs.
Det er sko som er totalt uegnet på små barneføtter etter min mening.
Jeg måler nøye med såle på alle sko jeg kjøper.

Sign

Ja, han har store nok sko. Har jo selv vært på flere ulike kurs hos han skofaglærer Karl Jakob Solheim og jobba i skobutikken til kona (og sønnen) i mange år. Så er veldig nøye med sko.

Imogene skrev:

Samme her

Skone til Tuva er ikke for små eller for store :) Sitter perfekt på den lille foten :)

Edit: Måler med sålen i skoen før vi kjøper og hu bruker IKKE crocks nei! fatter ikke hva det har på en liten fot å gjøre....

Ja, sko er vel det av barneutstyr som blir prioritert høgast om økonomien kniper. Har to plattføtte ungar, og den minste har tillegg hypermobile anklar (samt nokre andre ledd) og treng god støtte. Eldste har hatt litt grovmotoriske vanskar pga dårleg syn, så der har vi og vore veldig nøye på at skoene skal hjelpe han, ikkje hemme han. Han har for øvrig eit par crocs, som han brukar på tur, f.eks. no i helga då vi køyrde buss tur/retur Bergen-Oslo. Veldig greitt med sko ein enkelt og greitt kan sparke av seg og tråkke inn i ved ein kjapp pause. Men ikkje til kvardags :o)

Ja, men jeg er minst like obs på å ikke kjøpe FOR store sko. Det er mange barn som går med altfor store sko også..

Ja de har sko som passer, kastet et par i dag til Tara fordi de ikke passet lenger så da var det på med de nye skoa :o)

Det jeg har lagt merke til i det siste er at Tara går skjevt på bena, heller innover liksom..hs sa ho er litt plattfot men ikke noe å bry seg om..men blir litt bekymret når ho går så rart..trodde det var et par billige sko som gjorde det men ho går likt i alle sko, og de er jo kjente merke sko og skal være bra..må nok til en sko butikk og få noen tips til sko som kan hjelpe føttene litt :o)

AnetteN skrev:
Imogene skrev:

signerer her:)

Back
Topp