har barna dine store nok sko??

Skoa er stor nok, sjekker det veldig ofte at de passer.

Crocs har jeg aldri likt, dog har jeg et par selv, men guttungen kommer aldri til å få dem.

de er store nok! og crocs er det absolutt styggeste fottøyet som finnes, så det skal aldri inn i mitt hus, hverken på mine føtter eller mine barns!;)

Jepp skoene er store nok. Eldste har og et par crocks, men siden disse brukes minimalt så ser jeg ikke problemet.

Min hadde for små før. En sko dame tok seg tid til å hjelpe oss og vise noen lure "triks"
Siden har han hatt riktig str. Vi spør innimellom ennå om skoene er som de sal, for å være 100% sikre.

Han har kun sko som passer - og han har IKKE crocs.
Det er sko som er totalt uegnet på små barneføtter etter min mening.
Jeg måler nøye med såle på alle sko jeg kjøper.

Alt med måte, så har ingen planer om å kaste crocsa... De brukes kun i kortere perioder uansett (og seff da med hælstroppen).

Men hva skjedde med at det var greit å bruke skinntøfler inne? Og at det skulle være så bra?

Hun har store nok sko, ja. Tar ut sålen og måler med jevne mellomrom også for å forsikre meg om at de fremdeles er store nok. 

ja store nok og det er forbudt med crocks i vårt hus hilsen kællen.
Jeg sjekker foten mot sålen innimellom for å være helt sikker.

ja det har de og de har ikke crocs

Har alltid vært obs. på dette med eventuelt for små sko.
Spør alltid etter hjelp når jeg handler sko, og sjekker med jevne mellomrom om de er for små.

Store nok sko her ja.

De har Crocs lignende sko og ja. Men de brukes ikke ofte, bare litt.

Ja det har hun, har også kjøpt en sånn her

http://shoesaccessories.hyssna.no/product39703d56-b423-4468-9454-94168508a165.aspx

som gjør det enkelt å måle skoen ofte for å se at hun ikke vokser ut av dem.

Jepp, har store nok sko både inne og ute! Crocs har han aldri hatt!

Jeg velger bevisst å ta en størrelse eller to større.. Vi målte, og da var det på streken til 21, men jeg valgte 23.. De sitter godt på og han har plass til å bevege tærna sine.. Trange sko er himla vondt. Så lenge skoen sitter godt på og de ikke er altfor store, og de går normalt så er det greit. hehe.. Han elsker de nye skoene sine.

Ja her har ho flere sko. Og de rekker aldri bli for små, før ho får nye. Og enig med ts ang de crocksa. Syns sko er noe man virkelig bør prioritere når det kommer til innkjøp av viktige ting. Det pluss godt yttertøy!!

Skoene er store nok og det er bra sko. Har både Shox og Geox til denne sesongen. Har også crocs, med Dora på til og med, til bruk hjemme og på terrassen. Hun er kjempestolt av dem og det er faktisk bedre enn å plukke 40 flis av føttene hennes. MIN mening.

Back
Topp