Har bare lyst til å...

plingrid

Forelsket i forumet
si at jeg setter så stor pris på alle i dette forumet [:)] Jeg er kanskje ikke den som skriver og sånn mest, men jeg er innom hver dag (mange ganger om dagen) og svarer på tråder der jeg føler jeg har noe å komme med.

Setter også veldig stor pris på responsen man får på de trådene man selv legger ut!! Det er så herlig innpå her [:D] Forrige svangerskap hang jeg innpå BiM, kun fordi jeg ikke skjønte noe av dette forumsystemet (hva det var skjønner jeg ikke i dag, da men...). Det gjorde meg nesten deprimert - utrolig mye drittkasting og man ble veldig bekymra av en eller annen grunn.

Så - vil bare si at jeg er glade i dere alle sammen og gleder meg til å fortsette denne fantastiske reisen med dere! Klem til alle [:D]

Du er jo bare så søt da!! Men er enig, det er et veldig trivelig forum og bim er som du sier full av drittkasting!

Så herlig du er da[:D] MÅ si meg enig også[:)]

ORIGINAL: EogR

Go`ingen [:D]
Jeg er enig med deg, er godt å få noen trøsteklemmer om man er deppa, eller noen råd når man er engstelig, eller noen ideer når man er helt tom selv!!

Har lært massevis av å være her jeg!!

sign [:)]

Masse gode jenter [:D]

Så hyggelig innlegg, og jeg er så enig med deg!

Har heller ikke vært så aktiv her før, men har "smugkikket" med jevne mellomrom[;)] Setter stor pris på alle som deler sine opplevelser og tanker, og det er supert å kunne dele reisen med andre som er i samme båt:-)

Positive tanker til deg og alle på forumet!

ORIGINAL: EogR

Go`ingen [:D]
Jeg er enig med deg, er godt å få noen trøsteklemmer om man er deppa, eller noen råd når man er engstelig, eller noen ideer når man er helt tom selv!!

Har lært massevis av å være her jeg!!

SIGN!!!!! [:D] BESTE GJENGEN!! [;)]

er så enig med deg[:)][:)] en herlig gjeng!

Jeg er helt enig med deg[:)] Synes det er en utrolig flott og positiv tone mellom folk her inne, gode råd og litt trøst når det trengs. Veldig glad for at jeg ble med her

ORIGINAL: Gåte

Jeg er helt enig med deg[:)] Synes det er en utrolig flott og positiv tone mellom folk her inne, gode råd og litt trøst når det trengs. Veldig glad for at jeg ble med her

sign... besteste gjengen <3

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Så herlig du er da[:D] MÅ si meg enig også[:)]

signerer denne[:D]

Back
Topp