Har bakt lynet McQueen kake! *bilder*

Katey

Elsker forumet
Pørvde meg tidligere i sommer, men den ble mislykka.
Men denne gangen ble jeg fornøyd med resultatet[:D]

så flink du er snuppa mi!!!! herlig kake!!!

og jeg har fått pakke i posten,eller Mie har fått pakke... greit vi åpner den på lørdag???? da skal vi ha selskap...gøy med mange pakker,hehe[:D][:D][:D][:D]

Tusen takk[:)]

Bra den har kommet fram. Mie kan åpne den når hun vil[:D]
Håper dere får en fin feiring[:)]

Herregud så imponert jeg er!!!  Skjønner ikke at det går an å lage noe sånt en gang jeg [:)]
Bra jobba!!!! En del finere enn den første [8D][8D]

flink du er!! ble jo knall fin[:)]
men du hvilken rødfarge ahr du brukt?
for min ble sjokkrosa[8|]

Tusen takk jenter[:)]

HegeS79: Får jeg det til, så garanterer jeg deg at du får det til[:D] Hehe, har du sett den første på facebook?[8D]

stoltmortil4: Ble veldig fornøyd selv. Synes det var mye enklere å bruke marsipan. Lettere å få inn fargen. Jeg har brukt en farge som heter Wilton Icing colors concentrated gel. Den er kraftigere enn vanlig konditorfarge og jeg kjøpte den på en butikk som heter Trendhuset.

ORIGINAL: Katey

HegeS79: Får jeg det til, så garanterer jeg deg at du får det til[:D] Hehe, har du sett den første på facebook?[8D]

stoltmortil4: Ble veldig fornøyd selv. Synes det var mye enklere å bruke marsipan. Lettere å få inn fargen. Jeg har brukt en farge som heter Wilton Icing colors concentrated gel. Den er kraftigere enn vanlig konditorfarge og jeg kjøpte den på en butikk som heter Trendhuset.

ja du har marsipan ja...trodde det var MMF.har wilton farger jeg også,men kjøpte candy colors istedet for til kaker[8|] så fikk ikke så bra effekt.lurer på om jeg skal hive meg på en lynet McQueen kake til guttene i oktober.....................

Så fin kake!! Den hadde nok Sebastian likt også, så kan hende vi også må prøve oss på den. Han elsker Lynet McQueen (eller, han kaller han Rorri, for han elsker Rorri også, og ser visst ikke forskjell. )

[:D]

Kjempestilig kake!!! [:D]

Så utrolig flott kake, blir helt imponert jeg[:D]

Jepp [:D][:D] Så jeg må virkelig si du har evnen til å utvikle deg [:D][:D]  Skulle virkelig ønske jeg fikk til å bake noe sånt ja... men mistet allerede motivasjonen når jeg leste at jeg må velge farge og ikke minst oppspore et sted å kjøpe sånt... hehe.. Og det viktigste.. Hadde jeg klart å lage en sånn kake, så hadde jeg begynt å gråte når noen begynte å spise den...Og hylt: IKKE ØDELEGG!!!!! [8D][8D][8D]

ORIGINAL: HegeS79

Jepp [:D][:D] Så jeg må virkelig si du har evnen til å utvikle deg [:D][:D]  Skulle virkelig ønske jeg fikk til å bake noe sånt ja... men mistet allerede motivasjonen når jeg leste at jeg må velge farge og ikke minst oppspore et sted å kjøpe sånt... hehe.. Og det viktigste.. Hadde jeg klart å lage en sånn kake, så hadde jeg begynt å gråte når noen begynte å spise den...Og hylt: IKKE ØDELEGG!!!!! [8D][8D][8D]

Hehe, ser for meg at du står å hylgriner[:D][:D]
Nei, kanskje like godt å la være da[:D][8D][:D]

Helt rå!!!!!!!!!!!!

Har bestemt meg å prøve på en slik til lillegutts bursdag:)
Men lurer på hva du gjorde annerledes denne gang du lagde den kontra første gang? *håper lære litt av andres prøve/feile*[8D][;)]
Jeg kommer nok ikke til å øve på forhånd, bare håpe den blir sånn passe bra[:)] Aldri lagd slike kaker før.

ORIGINAL: Elisabeth79=mamma

Har bestemt meg å prøve på en slik til lillegutts bursdag:)
Men lurer på hva du gjorde annerledes denne gang du lagde den kontra første gang? *håper lære litt av andres prøve/feile*[8D][;)]
Jeg kommer nok ikke til å øve på forhånd, bare håpe den blir sånn passe bra[:)] Aldri lagd slike kaker før.

Jeg brukte marsipan denne gangen. Synes det var mye enklere å jobbe med. (sist brukte jeg mmf).

Den kaka jeg serverte på bursdagen hans, hadde 2 tall som jeg skar ut i gult, på taket og på panseret. Det ble kjempe stilig[:)]
Lykke til!!!

Ok:)
Et superdumt spørsmål fra ei som absolutt ikke har peiling...
Kjøper du bare marsipanrull og knar inni fargen?[;)]
Ser for meg at det er vanskelig å få fin og jevn farge.

Absolutt ikke dumt spørsmål det[;)]

Ja, kjøpte marsipanrull og en konditorfrage som er litt sterkere enn vanlig konditorfarge (kjøpt på trendhuset) som jeg knadde inn.
Gikk veldig bra det og fargen ble jevn og fin[:)]

ORIGINAL: *atina*

Kjempestilig kake!!! [:D]

WOW!

Utrolig kul kake! [:D]

Back
Topp