Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Katey
Tusen takk jenter[:)]
HegeS79: Får jeg det til, så garanterer jeg deg at du får det til[:D] Hehe, har du sett den første på facebook?[8D]
stoltmortil4: Ble veldig fornøyd selv. Synes det var mye enklere å bruke marsipan. Lettere å få inn fargen. Jeg har brukt en farge som heter Wilton Icing colors concentrated gel. Den er kraftigere enn vanlig konditorfarge og jeg kjøpte den på en butikk som heter Trendhuset.
HegeS79: Får jeg det til, så garanterer jeg deg at du får det til[:D] Hehe, har du sett den første på facebook?[8D]
stoltmortil4: Ble veldig fornøyd selv. Synes det var mye enklere å bruke marsipan. Lettere å få inn fargen. Jeg har brukt en farge som heter Wilton Icing colors concentrated gel. Den er kraftigere enn vanlig konditorfarge og jeg kjøpte den på en butikk som heter Trendhuset.
ORIGINAL: HegeS79
Jepp [:D][:D] Så jeg må virkelig si du har evnen til å utvikle deg [:D][:D] Skulle virkelig ønske jeg fikk til å bake noe sånt ja... men mistet allerede motivasjonen når jeg leste at jeg må velge farge og ikke minst oppspore et sted å kjøpe sånt... hehe.. Og det viktigste.. Hadde jeg klart å lage en sånn kake, så hadde jeg begynt å gråte når noen begynte å spise den...Og hylt: IKKE ØDELEGG!!!!! [8D][8D][8D]
ORIGINAL: Elisabeth79=mamma
Har bestemt meg å prøve på en slik til lillegutts bursdag:)
Men lurer på hva du gjorde annerledes denne gang du lagde den kontra første gang? *håper lære litt av andres prøve/feile*[8D][;)]
Jeg kommer nok ikke til å øve på forhånd, bare håpe den blir sånn passe bra[:)] Aldri lagd slike kaker før.