har babyn kommet til termin?

Første min kom 15 daga for tida..

Min første kom 12 dager før termin - lurer fælt på når andremann kommer. Håper og tror at det blir før termin....

Fikk heldigvis 11 dager før ul termin, men "dessverre" på julaften [&:] Kjedelig for gutten min å ha bursdag på julaften. Men 1 årsdagen ble feiret stort med kake og gaver på formiddagen på julaften, mens alle kom oppigjen for å feire julaften på kvelden. Masse masse pakker den dagen [:D][:D][:D][:D]

Ble satt igang 5 dager over ul termin pga sf-fikk han 7 dager etter termin[:)]

Oskar kom akkurat på ultratermin-datoen!! Flaks....?

min førte kom 16 dager åver termin. andre håper jeg kommer rundt termindatoen[;)]

Jeg hadde termin 13. mars. Emma ble født kl. 07.54 14. mars. Fødselen satte i gang kl. kvart over 12 på natten, så må vel kunne si at hun kom til termin. Hun er mitt første barn [:)]

Førstemann kom dagen etter UL-termin, og vesla kom 10 dager før UL-termin.

min nummer to kom på termin og min nummer 1 kom 14 dager før...men min første fødsel tok 10 timer og min 2 fødsel 7 minutter!

Min lille kom 2 mars...og mens terminen var 1...
Men ul terminen min var 18 mars

min datter ble født 3 uker etter termin.min mor har født nesten alle barna etter termin(hun har 5).jeg ble også født 3 uker etter termin.så kanskje det er litt arvelig.begge mine søstre har gått LENGE over termin.
leste og var missunnelig over alle som var så heldig å føde noen uker før termin, men hun var verdt å vente på[:)]

Jeg gikk 12 dager over UL termin og 9 dager over mens termin.
Har bare han..

Jeg fødte 14 dager over tiden. Da ble det keisersnitt

Back
Topp