har babyn kommet til termin?

ma

Flørter med forumet
Hvor mange av dere har fått baby før termin og hvor mange har gått over tiden? Og er det vanligere at en går over tiden med første mann?

De sier det er vanlig og gå over med første mann!!!!men jeg fikk 14 dager før med første....[;)][;)][;)]det gjorde min søster også

Mens termin var 14 feb (i går), og ul term 23 feb. Linnea ble født 30 januar.
Altså lenge før termin.
Men barnelegen på sykehuset sa at begge terminenene var feil, for hun var født toppen en uke før termin fant han ut etter at han hadde sjekket henne.

Vetle kom 15 dager før termin. Han er min første. De sier jo at termin er +/- 14 dager, så da sier jeg at han kom 1 dag for tidlig! [:D] likevel var han 49cm og 3578gr - liten kraftig plugg!

Ble startet pga SF og Frida kom 4 uker før.

-2 uker før, førstemann
-3 uker før, andemann
-1 uke før, siste
*Så jeg har aldri gått over tiden...[8|]

Jenta mi kom 6 uker før termin,
mens gutten min kom på termin dato!

lille jonas ble født akkurat tre uker før termin[;)]

Førstemann kom på termindatoen og andre kom 6 dager før termin (moraka løsna og ble ks)

førstemann kom 15 dager etter termin og andremann kom på termindatoen

Eilin kom 15 dager før termin, noe jeg også gjorde da jeg ble født... litt rart ja...:)

Jeg fødte min førstefødte 5 dager før termin[;)] Heldige meg[:D]

Jeg gikk 4 dager over termin med førstemann og 14 dager over med andremann. Slapp sånn akkurat og bli satt igang [:D]

terminen min skulle egentlig bli flyttet EN! hel dag senere da vi var på UL. Men jordmor valgte å ikke flytte dato'n,  Sånn at jeg slapp å gå så mye over nemlig.

Nå viste det seg at jeg ikke trengte det da, Celina kom i uke 38+0, da hadde jeg måttet knipe sammen og stoppe fødselen siden uke 32 eller 33.

Denne gangen håper jeg at jeg slipper å få premature rier, men en fødsel i uke 37,38 eller 39 hadde ikke vært å forakte. Slipper mer enn gjerne å gå på overtid, de jeg kjenner som har gjort det har blitt skikkelig deppa av å måtte gå over tida

Jeg gikk 3 dager over termin!

Jeg gikk 13dager over termin, og han var min første!!!

Jeg fødte gutten min 14 dager før UL-termin. Deilig, var egentlig forberedt på at det kunne være 1 mnd igjenn[:D]

Back
Topp