Har babyen snudd seg?

Snur de seg mange ganger de siste 8-14 ukene?
Hun lå i seteleie her om dagen, men i dag kjennes det ut som om hun har lagt seg i tverrleie. Nå har jeg fått klarsignal av mannen på at jeg kan prioritere å bruke penger på 3D ul (hadde tross alt gledet meg i 7 mnd allerede :P ) Så nå krysser jeg bare fingrene for at hun ikke skal ligge helt feil..
Men hvis hun legger seg med hodet ned så ser vi vel ingenting?

Hun lå i seteleie her om dagen, men i dag kjennes det ut som om hun har lagt seg i tverrleie. Nå har jeg fått klarsignal av mannen på at jeg kan prioritere å bruke penger på 3D ul (hadde tross alt gledet meg i 7 mnd allerede :P ) Så nå krysser jeg bare fingrene for at hun ikke skal ligge helt feil..
Det spørs, hvis babyen aktiv så, og de fleste snur seg ned rundt uke 30.. Hvis hun har hodet nede så er det vanskelig å se henne :(

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

Jeg tror hun har så god plass inni der at hun ruller rundt. Kjenner hvertfall ikke hva som er hva. Er spark og bevegelse over alt føler jeg.

I natt låg han hvertfall med bena nedover og nærmest hoppet på blæra mi... Snur seg fortsatt en del rundt... Skal til lege i morgen, så han sjekker vel leie da... :)

Sniker. På 3d ul hadde jeg hodeleie og fikk beskjed om at det var den beste stillingen for bilder. Mine ble knallbra. Gled deg! :)

Sniker ;)
Andregangsfødende og 35 uker på vei, her lå vesla i seteleie frem til forrige uke , så det er normalt at de snur seg mye mot slutten ;) og enda ligger hun så høyt at hun fort kan snu seg igjen.

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Back
Topp