Har babyen snudd seg?

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Vel det har ikke min ennå, han har hodet på høyre siden av magen og han presser opp og opp :( men kjenner mye mye press nede i magen, og vond og stram mage i tillegg :(
Jeg kan også kjenne veldig akutte smerter nede i magen som varer ca 10 minutter før den forsvinner :(

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

Kjenner du det selv?
Jeg klarer bare å kjenne spark/slag, men aner ikke hvem vei ungen ligger engang! :-S

men aner ikke hvem vei ungen ligger engang! :-S
Ikke jeg heller. Merker bare at det er mye sparking på venstre sida oppe, så jeg antar at den kanskje ligger med hodet nede og med rompa og føttene opp. Men ikke peiling, bare en følelse.

Jeg var på ultralyd i dag og her ligger tvilling 1 i seteleie og tvilling2 i tverrleie...håper de snur seg før plassen er helt oppbrukt der inne!

Ikke jeg heller. Merker bare at det er mye sparking på venstre sida oppe, så jeg antar at den kanskje ligger med hodet nede og med rompa og føttene opp. Men ikke peiling, bare en følelse.
Da har babyen snudd seg ja hvis du kjenner spark oppe :)

Kjenner jo spark og slag på tvers av hele magen, og det har jeg gjort hele tiden! Blir spennende om jeg kjenner jo sparke oppover! ;-)

Kjenner jo spark og slag på tvers av hele magen, og det har jeg gjort hele tiden! Blir spennende om jeg kjenner jo sparke oppover! ;-)
Det snur seg normalt rund uke 30, så du får se det an ja..
Jeg håper min ikke snur deg ihvertfall :p da kan jeg få KS :)

Jeg kjenner masse masse hele tiden, men klarer fremdeles ikke å tyde hva som er hva...:( kjenner noe som en liten knyttneve som beveger seg mest over navlen min (enten hodet eller rompa?) og så er det "spark" både øverst i magen og nederst samtidig, så det er vel armer og ben. Men hva som er hva aner jeg ikke...

Her lå prinsen i seteleie på tirsdag (var på ul da). Men hva han gjør no, aner jeg ikke! Snur jo seg rundt hele tiden! Er bare 26+4 da!

Hun har vært i tverrleie, men nå er jeg usikker, legen trodde hun kanskje lå med hodet ned forrige uke :)

Back
Topp