Har babyen festet seg?

Oi så spennende! Føler liksom jeg gikk å ventet så lenge på babymagen, plutselig poppet den, og plutselig er vi der at de fester seg, da føler man at man er kommet langt altså :woot: Godt at halsbrannen har blitt redusert, men kjipt å høre at bekken trøbler fremdeles :oops: Men nå er det ikke lenge igjeeen, lykke til videre på ferden!
Ja jeg synes det har gått innmari fort hele graviditeten! Det har skjedd mye mens vi har vært gravide da, med både corona og sommer så det er vell en forklaring :smug: tusen takk og masse lykke til til deg ogsp:happy: tenk at snart sitter vi der med premien vår i hendene :wideyed::rolleyes::hilarious:
 
Med førstemann merket jeg bedring i forhold til bekken når hodet festet seg! Det var veldig deilig, selvom han la seg sånn at det klemte på en nerve foran i lysken veldig ofte.

nå har lillebror lagt seg med hodet ned, men det er ikke festet! Så merker ikke noe forskjell på bekkenet. Eneste forskjellen er vel at halsbrannplagene har blitt betraktelig bedre
 
Lillebror lå med hodet ned på kontroll idag, men var ikke festet:) Er 33+0 idag:) førstemann var festet før fødsel, men ikke andremann:)
 
Er andregangsfødende, så her fester nok ikke hodet seg før fødselen er i gang. Men ligger endelig med hodet ned, lå lenge på tvers.
 
Her ligger frøkna med hode ned, men på skrått.. Hun ligger også ganske langt nedi bekkenet med hode, men ikke festet!
Tviler på at hun også fester seg.. Storebror festet seg aldri.. og er mindre sjanse for at hode fester seg hos flergangsfødende.. :p
 
Merka det veldig godt med første barnet. Slet med bekkenløsning, men da hun festa seg(Ca 39+0) stabiliserte hun bekkenet og den siste uka før fødsel var som en drøm..! For jeg kunne bevege meg så mye jeg ville for første gang på 5 måneder. Hun lå med hodet ned helt fra oul, men det skjedde en markant endring der.

Har jo forstått at det samme ikke trenger å skje når det er andremann, så tenker ikke så mye over det. Han her har også ligget med hodet ned siden oul, og jeg merker at han er større nå og ligger lengre ned enn før, men har ikke noe håp om at han fester seg på samme måte. Heldigvis strever jeg ikke like mye med bekkenløsninga denne gangen :angelic:
 
Min ligger også med hodet ned. Ofte sklir den
med den lille rumpa frem og tilbake øverst på magen så det kiler.
 
Back
Topp