Har babyen deres og?

Det utslettet som er nå som ikke er varme utslett har vart i over en uke nå:/

Som sagt, så husker jeg ikke hvor lenge det varte på jentene her:P men de hadde det på 6 ukers kontrollen begge to, og da fikk jec beskjed om at det forsvinner av seg selv :)

☆★hilsen meg★☆

Vesla her hadde blod i bleia i forrige uke! DET var skummelt! Men ja, fikk beskjed at det var hormon fra meg :)

Hehe ja, er skummelt når man ikke vet om det:eek::p første snuppa mi hadde det allerede på sykehuset husket jeg..

☆★hilsen meg★☆

Hehe ja, er skummelt når man ikke vet om det:eek::p første snuppa mi hadde det allerede på sykehuset husket jeg..

☆★hilsen meg★☆
Ja, var en smule skummelt det ja!
Jeg fikk hetta når navlesnora datt av halv 3 på natta på sykehuset, så måtte få en jordmor til å se på den på natta :p

Ja, var en smule skummelt det ja!
Jeg fikk hetta når navlesnora datt av halv 3 på natta på sykehuset, så måtte få en jordmor til å se på den på natta :p

Ja den forstår jeg:eek: her løsna den etter 5 dager, men navlen hadde ikke lukket seg 100% og kunne blø litt:eek::oops: men det var visst normalt det å, så var bare å resne som vanlig :P dette er 3 barnet mitt;) så hender at vi flergangsmødre blir usikre til tider også:P hahaha.. da er det kjekt å ha Internett!

☆★hilsen meg★☆

Høres ut som hormonutslett ja, mini har det også og begge de andre guttene mine har også hatt det. Vært verst rundt 1 mnd er min erfaring, og slik ser det ut denne gangen også. Men førstemann hadde det til rett over 6 ukers kontrollen, så gikk det bort. Plager ikke babyen, men "kvisene" skal ikke klemmes på :)

Høres ut som hormonutslett ja, mini har det også og begge de andre guttene mine har også hatt det. Vært verst rundt 1 mnd er min erfaring, og slik ser det ut denne gangen også. Men førstemann hadde det til rett over 6 ukers kontrollen, så gikk det bort. Plager ikke babyen, men "kvisene" skal ikke klemmes på :)
"Kvisene" er vekke nå, var ikke så mange av de. Og tror de var pga hun ble for varm, for det forsvant når jeg luftet huset eller hun fikk frisk luft. Er ikke sånne hun har lengre. Nå er det tett i tett med klumper (eller små prikker blir det vel) også er det rødt. Ser veldig ut som eksem, men hun klør som sagt ikke. Så det er disse prikker jeg er bekymret for nå..

Fikk beskjed av hs at det var hormonutslett. Det vil forsvinne av seg selv. Hun sa at noen får bare pittelitt, mens andre kan få mye utslett. Det kan bli betent å bør da renses, men ellers skal man ikke gjøre noe med det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja den forstår jeg:eek: her løsna den etter 5 dager, men navlen hadde ikke lukket seg 100% og kunne blø litt:eek::oops: men det var visst normalt det å, så var bare å resne som vanlig :P dette er 3 barnet mitt;) så hender at vi flergangsmødre blir usikre til tider også:P hahaha.. da er det kjekt å ha Internett!

☆★hilsen meg★☆
Huff, skumle greier dette med barn gitt. Hun er selvfølgelig det beste som noen gang har hendt oss, men alt nytt å alt som ser litt "unormalt" ut må vi nevne for helsesøster.. Opptil flere ganger også :p
Ja, er nok bare bra man heller blir nervøs enn å være likegyldig, selv om man har 1 eller flere barn :D

Huff, skumle greier dette med barn gitt. Hun er selvfølgelig det beste som noen gang har hendt oss, men alt nytt å alt som ser litt "unormalt" ut må vi nevne for helsesøster.. Opptil flere ganger også :p
Ja, er nok bare bra man heller blir nervøs enn å være likegyldig, selv om man har 1 eller flere barn :D

Hehe ja denne bekymringen som følger med barnet er vel noe man alltid kommer til å ha..bare i mindre grad etterhvert :) husker jo selv hvordan jeg var når første hadde blitt født :eek::p;) ble redd og nervøs for den minste lille ting :P hehe

☆★hilsen meg★☆

Hehe ja denne bekymringen som følger med barnet er vel noe man alltid kommer til å ha..bare i mindre grad etterhvert :) husker jo selv hvordan jeg var når første hadde blitt født :eek::p;) ble redd og nervøs for den minste lille ting :p hehe

☆★hilsen meg★☆
Ja, ikke sant :P Helt det samme her også :)

Back
Topp