Har babyen bamse i senga?

Vixen

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Maiblomstene 2017
Her vil mini sove med en relativt stor teddybjørn som han elsker! Hva tenker dere om å la barnet sove med bamse?

Her har vi ikke noe annet enn dyne/pledd. De skal ha så lite i sengen som mulig utenom madrassen.
Jo mer det er oppi sengen, jo mer øker faren for krybbedød. :/

Hun har to små av de klutene med dyrehode på. Den ene kjøpte vi og hadde i senga i slutten av svangerskapet og det er favoritten, drar den inntil ansiktet når hun sovner..

Jeg er ikke så veldig bekymret for de bamsene. Har lagt helseteppe over henne noen ganger når jeg har gått og lagt meg, og noen ganger drar hun det av i søvne så jeg antar at hun drar vekk bamsen eller turner inn i ny sovestilling hvis det blir for dårlig med luft.

Ingen bamse her nei. Ingen interesse for det, og da bryr jeg meg ikke om å legge det oppi til henne. Så kun dynen her.

3 kosekluter. Han ELSKER de og her helt avhengig av å finne de i senga.:)

Vi trodde vår sønn var avhengig av å ha en uglebamse i vogna, men det viste seg at han sovnet like fint uten, og at det var vi som hadde "skapt" det behovet.

Ja, hun har to bamser i senga :) og hun har sengekant også :p

Hender at det er en bamse eller to i sengen, men er mer fordi han har lekt med dem tidligere på dagen. Pleier å ta dem ut, han bryr seg egentlig ikke

Her er det en kaninbamse som hun koser med når hun skal sove. Bruker ikke smokk så syns det er helt greit at hun har en favorittbamse. Er sengeorm og et lite koseteppe i senga også :)

Hun har som regel en bamse og en koseklut. Også har vi sånn tynn sengekant fra IKEA med knyting. Tror hun liker at hun har noe å gni seg mot, blir litt lunere :)

Back
Topp