Har avsluttet 30 days shred!

Kaizer

Forumet er livet
Jeg klarer nesten ikke gå!! [&:]
Lever på paracet x3-4 om dagen for å takle smertene [:o]

Noen som har en ann god hjemmetrening å anbefale? [8|]

Jeg trenes Zumba. det er kjempe gøy [:D]

Kan man laste det ned eller må man kjøpe? [;)]

Jeg har kjøpt for jeg kan ikke med sånne nedlastnings greier. Kanskje noen annen vet? [:)]

sånn var jeg og. gikk å halta i enn evighet etterpå. der finns jo dvder en kan kjøpe. alt fra styrke til kondisjon. eller så kan du jo lage ditt eget treningsopplegg:) med styrkeøvelser osv. :)
ORIGINAL: Kaizer

ORIGINAL: gunnen

sånn var jeg og. gikk å halta i enn evighet etterpå. der finns jo dvder en kan kjøpe. alt fra styrke til kondisjon. eller så kan du jo lage ditt eget treningsopplegg:) med styrkeøvelser osv. :)

Huff da! Hvor lenge måtte du gå sånn? *uutholdelig*

Vurderer å kjøpe en dvd av Kari Jaquesson... Hun står jo for godt sunn trening! [:D]

ei vega og to trur eg. kari er jo digg!!:D så det ville eg vurdert var eg deg!:)

ORIGINAL: gunnen

Huff da! Hvor lenge måtte du gå sånn? *uutholdelig*

Vurderer å kjøpe en dvd av Kari Jaquesson... Hun står jo for godt sunn trening! [:D]

Jeg har den ene videovitamin dvden til kari og den er ikke noe å skryte av

winsor pilates er veldigeffektivt!!!

og der er det jo ingen hopping eller sånt da.

usj, var vist hardt for en del kropper denne treninga [&:] har fremdeles "pause" med vond ankel, men den begynner å bli litt bedre nå. Håper å begynne på igjen når den er helt bra, men med modererte øvelser. Hvis ikke vil jeg også finne noe annet, kjente at det var godt å komme i gang med litt trening igjen.
Hvordan trening er Zumba?
Merket det jo litt på kroppen allerede etter en uke med 30ds så vil liksom ha noe effektivt [8D]

Off [:o]
Kjenne sjøl at detta her går utroligt hardt øve kroppen, derfor må eg ha et par pausar inni mjudlå! [:o]
Som otto sa, Zumba e jo kjempe kjekt, eg lånte dvden av ei veninna, å det va kjempe kjekt! [;)]
Tror det går an å lasta det ner o [8D]

Du laster ned zumba på thepiratebay.org
Så har jeg vuze som jeg ser det i.. Så om du ikke har noen programmer på pcen,så start med å laste ned vuze på vuze.com, så går du på piratebay og søker etter zumba og laster det ned..[:)]

Og by the way,kan anbefale deg ICE THERAPY kjøpt på XXL (har det sikkeert på andre sportsbutikker og) til å smørre på der du har vondt.. En isgel på pumpeflaske som er utviklet av naprapat,fysio og kiropraktor. Den har hjelpt meg på scenebetennelse i armen og en vond ankel. [:)] Mye mer effektiv en andre geler jeg har prøvd..

Carmen Electra har en jævlig kul treningsdvd, aerobic striptease[;)]

Det er moro og man kjenner virkelig at man har trent! Har den selv, mulig jeg må lete den frem igjen[:)][8D]

du må bare roe helt ned til det er bra tror jeg,så begynne på med noe rolig... her funker ikke pilates en gang..crap...... vi må bare slukke våre sorger med champis!!!

ORIGINAL: 3barnsmor*30

winsor pilates er veldigeffektivt!!!

og der er det jo ingen hopping eller sånt da.

Sign! Windsor Pilates er kjempebra!!!

Skitur med pulk er bra og allsidig trening. [8D] Særlig med to gutter i pulken vil jeg tro. [;)] Digg å komme ut samtidig som man trener hvertfall. Ellers kan jeg anbefale stepmaskin, jeg kjøpte en brukt på finn.no til 1000 kr for 3 år sida og har brukt den masse. Bare å jumpe på'n når jeg vil og sette på radio eller musikk, og trene så lenge jeg orker eller til lillemann våkner. [;)] Ellers er jo vanlige øvelser for rygg/mage/lår osv lett å gjøre på en treningsmatte på stuegulvet. Det gjelder bare å starte i steden for å sitte og tenke på det og grue seg. Gymball er også fint å trene ved problemer med mage/rygg, fikk kjøpt sånn Exerfit gymball på xxl med dvd med øvelser for en billig penge for et par år sida. Håper du finner noe som passer deg.

Jeg trener ikke, men jeg vil bare si:
Stakkar, stakkar, stakkar Kaizer-kroppen!

Håper det går over fort! Å måtte ta smertestillende i mengder for å overleve høres jo sinnsykt ut etter et treningsopplegg! Oh! Kanskje jeg skal droppe å fa tak i 30DS likavel da? Klattekroppen er full av elendige og ubrukelige ledd fra før nemlig [8D]

Hvis du liker dansing og call on me-videon... 

Ellers har jeg testet alt fram carmen's fem dvd'er til bollywood dansing og magdans med neena og veena... vi burde startet en byttering med treningsdvd'er, jeg har maaange, må bare finne dem liksom!

Back
Topp