Har allerede navn i boks :p

Vi har to gutter fra før, så hvis det blir enda en gutt (det blir det sikkert vøtt, ligger i slekta..) så må vi nok ta oss en runde. Har et par jeg liker godt som vi ikke har brukt, men vi har jo ikke brukt dem fordi mannen min ikke liker dem, haha. Hvis det blir jente har vi noen alternativer som vi er enige om. Men nå bor jeg sammen med en som ikke vil diskutere for mye navn før barnet er født, og vi skal heller ikke vite kjønnet, så vi lander nok ikke på noe med det første uansett.

Da jeg var gravid første gangen, hadde vi både jente- og guttenavn klart. Vi fikk gutt da og håper på jente nå. Blir det gutt igjen, vet vi ikke hva han skal hete. o_O

Jeg liker både Aksel og Theodor, kanskje Aksel aller best :) Odin er virkelig ikke i min gate, men smaken er jo som baken ;) andre guttenavn jeg liker er Edvard, Fillip, Elliot og Abel:Heartblue
Elliot og Abel er to favoritter her og! :D

Har en liste med noen få jentenavn og guttenavn som har samlet seg opp, men klarer nok ikke bestemme oss helt før han/hun er ute:happy090

Har tenkt på noen guttenavn og et par jentenavn. Blir enklest med guttenavn egentlig x) Har gutt fra før.

Gravid for første gang, så navn har vært i boks i noen år nå :hilarious:
Nå begynte vi å tenke på mellomnavn da :rolleyes:

Jeg hadde familienavn jeg ville bruke, men så kom kusinene mine og snappet de opp alle sammen :shifty: Men jeg har 2 jentenavn jeg liker og sambo har noen guttenavn i slektstreet jeg liker, så vi får finne kjønn og begynne å forhandle :playful: Han har egentlig ikke tenkt så mye på det, men siden han jobber i barnehage selv er det en del navn som utgår fordi han ikke vil ha samme navn som de ungene han jobber med til daglig og det forstår jeg godt :)

Hadde jentenavn klart i fler år!
Så skiftet jeg jobb.. og en av de nye kollegene har det navnet :arghh: helt uaktuelt å bruke nå.

Hadde jentenavn klart i fler år!
Så skiftet jeg jobb.. og en av de nye kollegene har det navnet :arghh: helt uaktuelt å bruke nå.

Det hadde ikke jeg brydd meg om :) en kollega har du for en periode. Navnet til ungen er sitt for bestandig

Back
Topp