Har allerede navn i boks :p

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Har tenkt allerede hva jentenavnet blir om det er jente :p gutt er jeg litt usikker på. Fler som bare vet hvilke navn de vil ha? :hilarious:

Har jentenavnet ca. i boks, men verre med guttenavn :rolleyes:

Tydelig at det er en gjenganger med å ikke finne guttenavn :hilarious: Trenger litt flere å velge mellom tror jeg! Vi har en liste over jentenavn, men har ikke valgt ett, guttenavn finner vi ingen av og det gjorde vi ikke forrige gang heller. Heldigvis ble det jente :p sliter litt nå da når vi har mest lyst på gutt :yuck:

Jeg har ei liste klar, men ikke noe bestemt enda. Sist så ble navnet fastsatt på OUL! Da så vi at det var HENNE lissom

Har tenkt på navn lenge før vi begynte å prøve. Har et favorittjentenavn.
Klarer ikke å bestemme oss for guttenavn, alle forslagene jeg kommer med liker ikke samboeren :bored:

Gøy å se vi er flere :D mannen her liker ikke guttenavnet jeg vil ha om det er gutt, vi slet med å bestemme oss for navnet til gutten vi har fra før også :p spennende å se hvilket kjønn vi alle har i magen :D

På grunn av oppkalling så vet jeg hva babyen skal hete dersom det blir jente. Nesten litt kjedelig, for jeg likte prosessen med å finne navn til førstemann så godt ;) Guttenavn får vi gruble på da :happy:

Har også en liste med både jente og guttenavn klare.. Men klarer ikke å bestemme oss for hvilke vi liker best :confused005definitivt lettere på jentenavn, da! Blir spennende å se hva som skjuler seg i magen:Heartred

Så gøy at flere allerede har navn klare :D hvilke guttenavn syns dere er fine? Hvis det blir jente her så blir det en Othilie:Heartred

Det er litt det samme her:hilarious: Vi har jentenavnet, men er uenig i guttenavno_O Jeg liker Aksel eller Theodor, men min mann er helt låst på Odin:woot:
Hva mener dere? Eller har dere tips til andre navn, liker ikke for moderne navn.

Det er litt det samme her:hilarious: Vi har jentenavnet, men er uenig i guttenavno_O Jeg liker Aksel eller Theodor, men min mann er helt låst på Odin:woot:
Hva mener dere? Eller har dere tips til andre navn, liker ikke for moderne navn.
Theodor er veldig fint :D

Jeg liker både Aksel og Theodor, kanskje Aksel aller best :) Odin er virkelig ikke i min gate, men smaken er jo som baken ;) andre guttenavn jeg liker er Edvard, Fillip, Elliot og Abel:Heartblue

Nja har noen navn i tankene men venter med å bestemme for ett navn til baby er født.

Jeg synes også at Theodor evt. Theo er veldig fint, foreslo det for samboer men han var ikke imponert :p Han er forøvrig sikker på at det blir jente Nr. 3 :nailbiting:

Back
Topp