Har alle

ORIGINAL: Sl0th

nurkene fått vært ute i vogna?

Jeg har skikklelig dårlig samvittighet, lillemann er 3 uker i dag og det har vært KJEMPEFINT vær i det siste men vi har enda ikke vært ute å trilla! [8|] Men til mitt "forsvar" så har vi ikke temperaturmåler, så jeg vet jo ikke hvor kaldt det er ute og da vet jeg jo hvertfall ikke hva jeg skal kle på han også har jeg ikke sydd voksiposen heeelt ferdig, jeg "funderer" på hvordan jeg skal sy knytingen på posen :p

Ja vi har vært ute eit par gonger, men ho var vel 3-4 veker før vi var ute og, færst ein liten tur i barnehagen eg jobber og det er berre rett over vegen her vi bur så ein liten tur i sentrum det er godt vi går mot vår og ikkje vinter slik at vi kan vere ute i heile sommer[:)]

Her har vi vært på tur hver dag [:)]. Har en jente på 3 år som går i barnehagen så leverer og henter hun hver dag [:)]. Vi var ute på tur første gangen når han var 2 dager gammel [:)]. Nå er snøen i tillegg helt borte her så da er det jo bare ennå bedre å gå tur hver dag selvom regnet høljer ned [:)]

Vært på flere turer denne uka. Nesten hver dag. Tobias elsker å sove i vognen på altan, så avslutter turen med å ta heisen opp i leiligheten også trlle han rett ut på altan. Helsesøster sa at man ikke skal ta ut babyen hvis det er 5 minus og vind eller 10 minus og vind, eller mer enn 5 minus uten vind, sia det ikke var bra for babyen. Så det er først i denne uka at det har vært muligheter for å trille tur uten å fryse/blåse bort.

Trilletur...sukkkkkk........nei ikke enda....har vært mye ute og farta ja, men bare i bilsete.....her er masse is og sørpe på veien...og skal jeg trille, må jeg ha noen til å bære vogna ut og inn, og så kan jeg bare trille 100 m før jeg må snu pga en laaaang bratt bakke, og der er vogna alt for tung til at jeg kan trille den opp....og ensa er det to uker til jeg kan gjøre noe som helst...og vondt er det enda også[:(][:(][:(]

triller 2 turer hver dag, en gang på dagen og en tur på kvelden med pappan også [:D] ca 2 timer tilsammen hver dag [:)]

Har vært ute på flere trilleturer, masse på besøk og på butikker og kjøpesenter - roer seg godt i vogna når vi er ute å går, så det er litt deilig [:)]

Back
Topp